zie niet alle mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

Ik werk met windows 8.1
gebruik grabit ik heb de mappen in grabit zo ingesteld
in program files (x86) hier staat Grabit geinstalleerd hier zou ook de map cache moeten staan maar ik zie hem niet
ik heb in de map opties alle mappen zichtbaar staan ook de beveiligde mappen en bestanden staan aan maar toch mis ik er nog
kijk ik bij de instelling van grabit dan zie ik die mappen wel staan hoe kan dit ik snap er niets meer van
hoe kan ik dit oplossen
Bedankt alvast
 
ik denk dat het fout loopt bij u gezien je het vinkje ook heb aanstaan bij preferences ...zie de eerder geplaatste printscreen #2 en daarna deze van u #6
 
dat heb ik aan gevinkt dan maakt hij bij elk bestand wat ik download een map aan met de naam van welke news groep hij dat gedownload heeft
dat vind ik mooi overzichtelijk heeft verder niets met de rest temaken

ik denk dat het fout loopt bij u gezien je het vinkje ook heb aanstaan bij preferences ...zie de eerder geplaatste printscreen #2 en daarna deze van u #6
 
ik heb zojuist een encrypted.nzb aangeklikt in spotnet van Deadheads en deze hernoemt voordat ik deze ging opslaan ..
nadat ik deze Deadheads.nzb welke opgeslagen werd daarna aanklikte opende deze zich in Grabitt ...
vervolgens haald Grabitt deze ook op en plaatst hem dan ook rechtstreeks in de map Deadheads op de E..
tijdens het gehele gebeuren van het ophalen , uitpakken ,repareren indien nodig werd de Map " Temp & Articles " op de E benut ( deze files die tijdelijk in deze mappen bevonden wisselden steeds ....nadat grabitt gedaan heeft met deze op te halen waren de Temp en de map Articles wederom volledig leeg en is er niets van terug te vinden ....de Temp map en de Articles map op de C werd Nooit gebruikt hier )
hier onder zie je de Temp map en de map Articles op de E tijdens de verwerking van Grabitt .
Ashampoo_Snap_2014.02.20_15h22m19s_004_.png Ashampoo_Snap_2014.02.20_15h21m45s_003_.jpg
grabitt gaat echter verder met het controleren , repareren en uitpakken van de rar files die in de map Deadheads geplaatst worden ...
ook zullen de Rar files verwijderd worden nadat deze alle zijn uitgepakt ...
Ashampoo_Snap_2014.02.20_15h54m13s_005_.jpg
wat ik dan overhoud is film verpakt in een map met een encrypted benaming
Ashampoo_Snap_2014.02.20_15h59m58s_006_.png
( deze dien ik nu te hernoemen naar "Deadheads "
Ashampoo_Snap_2014.02.20_16h04m50s_007_.jpg
 
Ik snap er niets meer van ergens moet grabit toch een map gebruiken hier op mijn computer kan ik het nergens vinden ,waar hij zou moeten staan staat hij niet

Geef eens exact weer wat je terug wil vinden. Wat wil je weten over de map die je niet vind. Hoe zou de map moeten noemen volgens U?
Als je een NBZ ophaalt, zet Grabit die in de map die je aangaf. Hij plaatst de opgehaalde files daarin. Daarna pakt hij ze uit en wist de opgehaalde files en mappen zodat enkel het uitgepakte bestand overblijft.
Niet alle downloads doen dat maar de meeste wel.
Dus naar een map zoeken die hij alleen tijdelijk aanmaakt en daarna wist is uit den boze. Wil je die map dan toch eens zien, dan kan dit enkel tijdens het ophalen van de files. Ook kan je die zien als je Grabit uitzet voor het uitpakken.
 
He he het probleem is op gelost

had eerst de map Grabit verwijdert die hier stond C:\ gebruikers \ **eigen naam** \ AppData \ Roaming \ GrabIt
toen heb ik alles opnieuw ingesteld in Grabit
nu maakt hij ook de mappen aan daar waar ik ze wil hebben
nu kan ik ook zien dat Grabit er mee bezig is dit was ook mijn bedoeling
het komt wel eens voor dat ik een bestand niet helemaal compleet krijg wat ik gedownload heb
vaak zie ik dan in de map temp van Grabit een gedeelte van die bestanden staan
die zet ik dan bij de rest en dan krijg ik ze wel compleet om te parren en klaar is kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan