Status
Niet open voor verdere reacties.
Leden,

Ik heb een Garmin etrex 20 GPS. Als ik hem verbind met de laptop dan zie ik alleen het sd kaartje en niet mijn GPS. Wat heb ik gedaan. 1. De GPS is terug gegaan naar de leverancier. 2. Alle software van Garmin eraf gehaald via Revo Unistaller. 3. Alle software opnieuw geïnstalleerd via Garmin.com. Helaas niets helpt. Ik blijf hem niet te zien. Op de laptop van mijn vrouw doet hij het wel. Wie weet raad.
Pim.
 
Nog een mogelijkheid om te proberen, als je hem wel in apparaatbeheer ziet staan, verwijder hem daar eens en laat Windows hem opnieuw installeren.
Kan zijn dat er een melding komt van de firewall, accepteer deze.
 
Werkt de USB poort goed ? Soms willen USB 2.0 apparaten op een USB 3.0 poort niet herkenbaar zijn. Een 64 bits besturing wil ook wel eens anders reageren dan een 32 bits besturing.

Controleer dus de USB poort met bijvoorbeeld een USB stick en gebruik een USB 2.0 poort.

Als je zegt op de ene pc werkt het wel en op de andere niet zegt dit niet zo veel.
Als je zegt onder die besturing werkt het wel en onder die besturing werkt het niet kunnen we er misschien iets meer mee.
Ook het type poort kan verschillend zijn met het aansluiten van USB apparaten. Met de oudere USB 1.1 standaard kun je problemen krijgen.
 
haal het sd kaartje er eens uit ....sluit de Garmin etrex 20 GPS aan maar laat deze uit staan ...je zet deze pas aan nadat deze herkend werd door Windows.. is het zo dat deze dus nu wel te zien is steek je de sd kaart er terug in ....
 
Helaas werkt niet. Gisteren heb ik Windows 10 opnieuw op mijn laptop gezet maar ook helaas. (schone versie). Vandaag ga ik nog 1 kabeltje kopen om te testen en van Garmin stuurt mij ook het een en ander. Wacht maar af. Misschien heeft er iemand nog een tip.
 
IK heb windows 10 opnieuw op mijn laptop gezet maar ook dat hielp niets. Zowel het SD kaartje als de Gps niet te zien in apparatenbeheer en Base camp. Het sd kaartje is wel te zien in de verkenner. De Gps niet. Ik vind het wel erg vreemd. Garmin stuurt nu nog wat op.
 
Ik heb ook een Garmin wel model .
ik had ook het zelfde probleem.
ik heb twee USB aan mijn gps een op de achterkant en een aan de onderkant bij de ssd kaart ik moet de onderkant gebruiken als ik de achterkant gebruik dan vindt Windows 10 mijn gps niet als ik de onderkant aansluit wel .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan