Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb Windows 10 Pro. Yelo play is in de store niet beschikbaar en vind nergens op internet waar ik het zou kunnen downloaden. Kan iemand me helpen aub?
iemand anders kan de yelo play app niet voor u uit de store halen en ja deze zou je dus wel moeten kunnen ophalen uit de store ... ik kreeg hier de melding dat deze al geinstalleerd was ... en dit is ook zo .
*krijg je deze niet vast via de store meld je dan eens aan om yelo tv te kijken ..
zelfs als ik deze verwijderd en mijn systeem herstart om vervolgens naar de store te gaan om de yelo play app op te halen geeft deze de melding dat ik de eigenaar ben en dat ik deze opnieuw kan installeren wat dan ook probleemloos verloopt ...maar deze door linken naar een ander kan dus niet !
Ik heb Windows 10 Pro. Yelo play is in de store niet beschikbaar en vind nergens op internet waar ik het zou kunnen downloaden. Kan iemand me helpen aub?
Ja Qtex, ik zit wel niet dag en acht achter de pc hoor! Ik lees nu maar pas de reacties en lees nu waar ik het kan vinden op internet en als ik schrijf dat men toont dat die app niet beschikbaar is in store, dan is dit zo. Zou ik daarom liegen??
Groeten.
Qtex, bij deze bied ik dan mijn excuses aan hoor. Bedankt voor de hulp, want met één van die linken is het opgelost. Ik vond het wel raar dat die app in mijn store niet aanwezig was.
jij heb blijkbaar een niet legaal verkregen Windows 10 draaien daar er bij u vermeld staat " Windows 10 Pro KingsPlace 2017Editie
Computername KingsPlace en dan ben jij verwonderd dat er soms iets mis is met deze Windows
*ook staat er Spiky 2017 Unattendeds vermeld
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.