bestaat er een programma om tv uitzendingen van yelo op pc op te nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms is er een uitzending op yelo welke ik zou willen bewaren op pc om later, dus meer dan 1 week, te bekijken.
Niet op de digicorder want deze is bij ons niet bedoeld om lange tijd te stockeren.
 
Ik heb natuurlijk geen yelo hier en kan dit niet uittesten.
Soms helpt het om de hardwareacceleratie van je videokaart uit te zetten of als dit mogelijk is lager te zetten.
 
Ook een printscreen gemaakt van een programma met Yelo en nu ook een zwart scherm.

je heb gelijk ...heb daarjuist ook me effe eens aangemeld bij yelo tv en inderdaad het is dus niet mogelijk om een film op te nemen via een screenrecorder of om zelfs maar een scherm afbeelding te nemen ... in beiden gevallen kreeg ik ook hier een zwart scherm ...
 
je heb gelijk ...heb daarjuist ook me effe eens aangemeld bij yelo tv en inderdaad het is dus niet mogelijk om een film op te nemen via een screenrecorder of om zelfs maar een scherm afbeelding te nemen ... in beiden gevallen kreeg ik ook hier een zwart scherm ...

En na de hardware acceleratie uitzetten, zie bericht #17
 
Dat heeft niets met de grafische kaart te maken, enkel met instellingen van Telenet. Die zorgen ervoor dat digitale uitzendingen niet kunnen gedownload of gekopieerd worden. Enkel analoge uitzendingen (scart kabel) kunnen nog gekopieerd of gedownload worden.
 
Dat heeft niets met de grafische kaart te maken, enkel met instellingen van Telenet. Die zorgen ervoor dat digitale uitzendingen niet kunnen gedownload of gekopieerd worden. Enkel analoge uitzendingen (scart kabel) kunnen nog gekopieerd of gedownload worden.

OK, dan kan dit dus niet.
 
wat u kan doen is een toestelletje kopen dat signalen van uw digicorder omzet naar usb die u dan op zijn beurt op je laptop aansluit en via meegeleverde software kan bekijken en opnemen met je laptop
smile.gif


voorbeeld >> VIDEO GRABBER voor 26 eurotjes
smile.gif


Mvg
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Jackdefles[/FONT]

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan