Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Sinds YeloTV veranderd is op 5/03/2013 werkt het niet meer op mijn Macbook Pro. Na alle help artikels gelezen te hebben op de site van Telenet ben ik nu ten einde raad.
De vereisten om YeloTv te bekijken op Mac zijn:
  • OS X 10.6 en hoger
  • Safari vanaf versie 5.33
  • Adobe Flash Player 11 of hoger
  • Silverlight

Ik heb op mijn Mac:
  • OS X 10.7
  • Safari 6.0.2
  • Adobe Flash Player 11.6
  • Silverlight 5 (laatste versie)

Naast Safari heb ik ook Google Chrome geprobeerd maar dit lukt ook niet.
Vervolgens heb ik Telenet digitale televisie en Telenet internet en op mijn ipad werkt alles wel.

Wat voor 5/03 lukte, lukt nu niet meer.
Wie helpt me aan een oplossing?
 
Wel eerlijk gezegd heb geen idee of ik aangemeld was toen. De kans is wel groot dat dit wel zo was want ik blijf vaak aangemeld op yelo.

Dus als ik het goed begrijp moet ik me eens uitloggen en dan weer inloggen? Dat heb ik inmiddels al paar keer gedaan maar moet ik me op een andere site uitloggen ofzo?

Het vreemde is dat alles werkt op de ipad. Dus ik log me met dezelfde gegevens aan op mijn ipad en daar kan ik wel televisie kijken en opnames bekijken. Maar televisie kijken op een groter scherm vind ik toch wel aangenamer dus zou ik graag dat probleem met mijn Mac opgelost zien :)
 
Het vreemde is dat de telenet login toch wel correct moet zijn.
Ik kan me inloggen bij:
- mijn telenet
- yelo (computer)
- yelo (ipad)

Daar zie ik telkens mijn gegevens. Dus de login moet dan toch werken?
 
Schermafbeelding 2013-03-16 om 17.57.27.jpg

Nieuwe update. Dit krijg ik als het scherm van yelo tv lang genoeg openstaat. Probeer het later opnieuw heeft niet veel effect want ik probeer het nu al 11 dagen opnieuw :p
 
gezien de opmerking bericht nr 15 van DDragon dat het eerder om de video stream gaat die niet door komt denk ik bijv : aan je firewall instellingen ....
is het mogelijk om deze te controlleren of te rezetten... indien dit ook géén oplossing bied ben ik ten einde raad ..!

**er komt blijkbaar géén foutmelding mee !
opzich laat dit me vermoeden dat het hier dus om een fout gaat dat bij telenet zelf te zoeken is ....
heb je hen al eens telefonisch gecontacteerd omwille van dit probleem !
 
Schermafbeelding 2013-03-16 om 18.03.33.png

Dit zijn mijn safari instellingen. Plug ins geactiveerd, java,... Dus daaraan kan het niet liggen. Bij de firewall zou ik niet weten wat ik daaraan moet aanpassen. Wil natuurlijk nog wat beveiligd blijven.

Sinds mijn 1e post op deze topic ook contact opgenomen met telenet via mail maar die mannen werken blijkbaar niet zo snel als jullie ;)
 
telenet klantendienst per mail om hulp vragen is gekkewerk ... je krijgt pas na 3 werkdagen een tegen bericht van hen !

ik zeg niet dat je de beveiliging dient uit te zetten ...
ik weet tevens ook niet welke beveiliging je gebruik ...
 
@ lucdebruycker
zie TS eerste bericht , hij vermeld dat hij de laatste versie al gebruikt van Silverlight ook in bericht nr10 werd hij er op gewezen om de laatste versie te installeren , wat hij (de ts ) al meerdere keren (over nieuw) heeft gedaan ...bood heellaas géén oplossing !
fijn dat je mee helpt tot het bekomen van een oplossing , doch deze stap heeft hij dus al geprobeerd .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan