Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Sinds YeloTV veranderd is op 5/03/2013 werkt het niet meer op mijn Macbook Pro. Na alle help artikels gelezen te hebben op de site van Telenet ben ik nu ten einde raad.
De vereisten om YeloTv te bekijken op Mac zijn:
  • OS X 10.6 en hoger
  • Safari vanaf versie 5.33
  • Adobe Flash Player 11 of hoger
  • Silverlight

Ik heb op mijn Mac:
  • OS X 10.7
  • Safari 6.0.2
  • Adobe Flash Player 11.6
  • Silverlight 5 (laatste versie)

Naast Safari heb ik ook Google Chrome geprobeerd maar dit lukt ook niet.
Vervolgens heb ik Telenet digitale televisie en Telenet internet en op mijn ipad werkt alles wel.

Wat voor 5/03 lukte, lukt nu niet meer.
Wie helpt me aan een oplossing?
 
Als ik op "Tv kijken" klik krijg ik een zwart scherm. Soms met het laadsymbool op(draaiende bolletjes) en dit blijft duren. Het stopt niet. Of soms gewoon weg enkel zwart scherm en geen reactie.

Wel kan ik zien welk programma bezig is en kan ik in de rechterbalk door de programma's scrollen maar bekijken lukt niet.
Indien ik ook opnames wil bekijken krijg ik zwart scherm en geen reactie van het systeem.
 
Het bovenstaande beeld krijg ik niet te zien. Ik ben wel degelijk aangemeld. Ik kan zien welke opnames op mijn digicorder staan.
Ik log correct aan. Yelo werkte altijd tot het systeem veranderd is. Op ipad werkt alles volkomen normaal dus de login het inloggen zelf moeten wel juist zijn.
Ik probeer thuis tv te kijken via mijn computer. Het is dus via mijn eigen WIFI netwerk.
 
Schermafbeelding 2013-03-16 om 17.24.22.jpg

Er is niet veel op te zien. Gewoonweg zwart scherm...
 
vraagje !
toen op 5/3 telenet een upgrade deed van yelo tv was je toen op het moment ook aangemeld ?
indien zo dien jij je daar nu af te melden ...en via de eerste link die ik eerder al meedeelde (zie bericht nr2 ) jezelf terug aan te melden .

je maakt hier de opmerking " er is niet veel te zien !
dit wijst erop dat je aangemeld ben maar dat deze géén verbinding kan aanmaken omdat waarschijnlijk je login gegevens niet herkend worden ...
dit heeft dan met het in gelogt zijn te maken toen deze upgrade zich aanbood en daar had telenet eerst de gebruikers dienen te waarschuwen ...deze fout ligt dus duidelijk aan telenet zelf.
 
TS is ingelogged. Enkel de video stream komt niet door... zwart scherm voor de video stream duid op app problemen.
Is geen sessie probleem van Telenet. Wanneer men zulke upgrades doorvoert gaan alle sessies eruit, aangelogged of niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan