Yelo Play

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Windows 10 Pro. Yelo play is in de store niet beschikbaar en vind nergens op internet waar ik het zou kunnen downloaden. Kan iemand me helpen aub?
 
iemand anders kan de yelo play app niet voor u uit de store halen en ja deze zou je dus wel moeten kunnen ophalen uit de store ... ik kreeg hier de melding dat deze al geinstalleerd was ... en dit is ook zo .
59aed04497-Ashampoo_Snap_2017.08.17_15h30m07s_001_.png


59b5d12999-Ashampoo_Snap_2017.08.17_15h33m19s_002_.png


*krijg je deze niet vast via de store meld je dan eens aan om yelo tv te kijken ..

zelfs als ik deze verwijderd en mijn systeem herstart om vervolgens naar de store te gaan om de yelo play app op te halen geeft deze de melding dat ik de eigenaar ben en dat ik deze opnieuw kan installeren wat dan ook probleemloos verloopt ...maar deze door linken naar een ander kan dus niet !
 
ik denk dat het nu wel zeer duidelijk is dat hij ook via de site kan gaan het werd immers al 4x vermeld en er werd al 3x naar gelinkt !

Ja Qtex, ik zit wel niet dag en acht achter de pc hoor! Ik lees nu maar pas de reacties en lees nu waar ik het kan vinden op internet en als ik schrijf dat men toont dat die app niet beschikbaar is in store, dan is dit zo. Zou ik daarom liegen??
Groeten.
 
raar dat er bij u share komt te staan ...draai jij een Nederlandse Windows...
klik ik op de link van patje krijg ik het volgende te zien ..
84796ac895-Ashampoo_Snap_2017.08.19_16h13m10s_001_.png

Ik kan me verhelpen met een van de bovenvermelde links hoor Qtex. Hier heb jeeen afbeelding van de informatie van mijn laptop informatie computer.jpg
 

Bijlagen

  • informatie computer.jpg
    informatie computer.jpg
    17.9 KB · Weergaven: 213
jij heb blijkbaar een niet legaal verkregen Windows 10 draaien daar er bij u vermeld staat " Windows 10 Pro KingsPlace 2017Editie
Computername KingsPlace en dan ben jij verwonderd dat er soms iets mis is met deze Windows
*ook staat er Spiky 2017 Unattendeds vermeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan