Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.microsoft.com/downloads/...d1-506b-4ca0-bd47-b338e337a527&DisplayLang=en

hier staat dutch, komt van microsoft, maar je moet sp2 hebben.

Het zou gaan om locales.
Dat betekent dat het geen language maar een language locale is, wat is dat dan? Locales bevatten informatie betreffende een streek of klein land zoals valuta, datum- en tijdsweergave etc. etc. Wanneer de dutch locale geïnstalleerd wordt, verschijnen dus bijvoorbeeld namen van maanden en dagen in het nederlands, terwijl de rest van de user interface van Windows de originele taal behoudt
Bovendien moet je een engelse xp hebben, anders gaat het ook niet.


Dat heeft niets te maken met het veranderen van de taal in Windows zoals door de starter van deze topic gevraagd werd.
 
Laatst bewerkt:
Omdat de bewerking die ik in mijn vorige post uitgevoerd had, niet zichtbaar is post ik dit maar opnieuw.

Change Language wilt in dit geval zeggen dat de pagina ook in die talen beschikbaar is.
Als u hier op Dutch klikt krijgt u de pagina in het Nederlands.
En Nederlands staat niet in de onderstaande lijst.

De rest van de pagina is het volgende:

Overzicht

Deze update bevat de volgende nieuwe taalinstellingen voor Microsoft Windows XP Service Pack 2 (SP2).
• Bosnisch (Cyriliisch, Bosnië en Herzegovina)
• Filipino (Filipijnen)
• Fries (Nederland)
• Inuktitut (Latijns, Canada)
• Iers (Ierland)
• Luxemburgs (Luxemburg)
• Mapudungun (Chili)
• Mohawk (Canada)
• Nepalees (Nepal)
• Pashto (Afghanistan)
• Romaans (Zwitserland)
 
Via de helpdesk van bvb fujitsu kan je een languagepack kopen, dan zet je xp in elke taal die je maar wil.
Deze zijn bedoelf voor bedrijven.
Enig nadeel is de prijs; 50 euro.
En bovendien zijn ze enkel ballast op je schijf.
De tip die Ivan gaf begin dit forum is minder legaal, maar ik verkies die methode nog steeds.
je kan volgende eens bekijken

http://www.google.com/search?client...w/+SP2+Media&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
 
Laatst bewerkt:
als de engels talige versie op de laptop een oem of een full versie is,kan je met de dezelfde versie in het nederlands erover instaleren met behoud van gegevens maar je moet dan de nummer van de engelstalige versie gebruiken(ook als als de nederlandstalige versie een illigale is)
 
Klopt, maar als er home opstaat moet het ook home blijven.
Daarna kies je telefonis activeren.
Ik heb voor een vriend ook xp home geinstaleerd die hij dan zelf activeerde, zonder probleem.
Voor de prof krijg je korting, omdat je xp al gebruikt.
Een telefoontje naar microsoft en je weet het.
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan