Windows 8 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

luc

Erelid
Ik heb gebeld naar mycom in Belgie en ze zeggen dat ik windows 8 pro upgrade nog altijd mag afhalen aan 59,99 euro;
Nu heb ik met acronis mijn windows 7 naar een nieuwe interne schijf verplaatst. En alles werkt zeer goed.
Als ik nu windows pro 8 op mijn oude schijf plaats gewoon door een keer mijn schijf te verwisselen wat overigens gaat binnen de 5 minuten bij een Hp Touchsmart 300-1025 pc.
Kan ik hem dan direct terug omwisselen als het mij niet aanstaat. Overigens mijn originele harde schijf is ook nog prima in orde. Ik zie enkel bij de windows prestatie index 0.9 punten naar boven gegaan bij de HDD. Het is omdat ik denk dat windows 8.1 wel degelijk een verbetering zou kunnen zijn. Graag een suggestie.
 
of het nu 39 euro is of 150 euro maakt geen verschil betalen moet ge toch

Niet alleen een bizarre prijzenpolitiek van Microsoft en zijn verdelers, maar ook een bijzonder markante uitspraak hierboven. Dit is een verschil van exact 111 euro en dat is voor veel mensen nog altijd een hele som geld! Zeker als het over identiek hetzelfde product gaat.
 
ik kreeg dit antwoord toegestuurd op de vraag : mag men de Windows8 pro nog steeds verkopen aan 59,99€ ?

Bjorn H. antwoordde op
juni 7, 2013

Forumbeheerder Community-ster



Beste qtex .


Welkom in de Microsoft Community en hartelijk dank voor je vraag.

Ik begrijp dat je je afvraagt of winkeliers de Windows 8 Pro Dvd nog tegen de prijs van 59,99 euro mogen verkopen en of deze winkeliers niet in overtreding zijn.

Wettelijk gezien zijn deze winkeliers niet in overtreding.
Ze mogen namelijk zelf bepalen tegen welke prijs ze hun producten verkopen.
Dat deze prijs een stuk lager ligt dan bij de leverancier of ontwikkelaar van het product zelf, kan dan ook voorkomen.

Ik hoop dat je vraag hiermee beantwoord is. Mocht je daarnaast verder nog vragen hebben, schroom dan niet om deze ook te stellen.
We helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Bjorn H.

allee dan koop ik er nog 2
 
ik denk dus niet dat Zorro bedoeld om deze dan aan een lagere prijs (60€) te gaan verkopen ....
denk eerder dat hij bedoeld om een prijs te vragen die eerder ligt rond de 70/80€
 
nee bv als hij nu zou 150 euro kosten zou ik 120 euro vragen dat is voor de koper toch 30 winst en voor mij
ik heb er hier al 3 liggen waarvan nu eentje in gebruik
 
zorro Je kan er toch niet blijven kopen. Iedereen die de update wil gaat toch een beetje zoeken waar je ze goedkoop kan krijgen. Ik heb de indruk dat je er enkel je broek kan aan scheuren.
 
ik heb er hier liggen maar tis niet de bedoeling om deze weg te doen.(windows pro)
heb eentje liggen die ik niet meer gebruik.een oemversie x32 bit maar de key zal niet gelden voor een andere pc jammer anders kon je deze gratis krijgen winkelwaarde 109 euro
 
zorro Je kan er toch niet blijven kopen. Iedereen die de update wil gaat toch een beetje zoeken waar je ze goedkoop kan krijgen. Ik heb de indruk dat je er enkel je broek kan aan scheuren.

om eerlijk te zijn ik scheur mijn broek er niet aan als je eens moest weten wat ik hier staan zowel hardware als software dan zou je al verschieten zelfs 3 laptops waarvan ik eentje nu gebruik en geen goedkope brol tja computeren is nu mijn hobby niks aan te doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan