Windows 8 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

luc

Erelid
Ik heb gebeld naar mycom in Belgie en ze zeggen dat ik windows 8 pro upgrade nog altijd mag afhalen aan 59,99 euro;
Nu heb ik met acronis mijn windows 7 naar een nieuwe interne schijf verplaatst. En alles werkt zeer goed.
Als ik nu windows pro 8 op mijn oude schijf plaats gewoon door een keer mijn schijf te verwisselen wat overigens gaat binnen de 5 minuten bij een Hp Touchsmart 300-1025 pc.
Kan ik hem dan direct terug omwisselen als het mij niet aanstaat. Overigens mijn originele harde schijf is ook nog prima in orde. Ik zie enkel bij de windows prestatie index 0.9 punten naar boven gegaan bij de HDD. Het is omdat ik denk dat windows 8.1 wel degelijk een verbetering zou kunnen zijn. Graag een suggestie.
 
Qtex Mijn pc start snel op het is dus zoals jij bent dat ik ook ben zoals jij bent dat ik ook geen oud ventje wil zijn en geen vernieuwingen schuw. Het is dus ook niet dat ik het doe omdat mijn PC vierkant draai . Want dat zou geen bal helpen. Zo dus ga ik hem upgraden met behoud van bestanden. Opstarten van PC dus volledig uit naar google.be duurt normaal gezien nog altijd geen minuut . En dan bedoel ik vlot verder gaan bvb naar pctuts. Je kent ook wel die zogenaamde opstarttijden tot je bureaublad.
 
@ lucdebruyker sorry maar hiere versta ik nu niekske van ...kan an mezelf ligge.. ;)

je zult er gene spijt van krijgen ...
een gouden tip :
installeer voor de eerste paar maanden het classic shell start menu maar zet tijdens de installatie daarvan de update functie uit anders blijven ze u lastig vallen ..
door dat je het classic shell start menu geinsrtalleerd heb verkrijg je het start menu zoals in de win7
nog een tip :.
probeer niet altijd met dit start menu te werken , bouw dit af
 
Ik denk niet dat je verklaring juist is. De handels kunnen die updates niet zelf verkopen aan die prijs of een "stock" aanleggen. De realiteit is dat Microsoft zo hopeloos is dat ze terug een actie op poten gezet hebben om te upgraden tegen een voordelig tarief. (59EUR?)

Maw, prijsbeleid komt van Microsoft en niet van de handelaars. Heb net eens gaan checken bij grootleverancier en daar staat inkoop tegen 39 EUR. (885370398571)

heb ik nergens een melding gelezen dat ze deze actie gingen verder zetten ....!
jij wel...soms
 
Als een grootleverancier (en ik praat niet over een magazijn om de hoek, maar een leverancier die wereldwijd gaat) zulk Windows product kan leveren voor 39EUR (en het gaat hier niet om een oude stock, want die kopen/verkopen massaal en tegen dagprijzen), dan wil dit zeggen dat ze dit product zeer goedkoop kunnen inkopen. En er is maar één instantie dat die prijs kan bepalen, en dat is Microsoft. Ik noem zoiets "een actie", anderen noemen het een wanhoopsdaad.
Het verhaal van winkels met een oude stock is helaas niet correct. Diegene die echt met een "oudere" stock zitten, moeten ofwel met 0 winst verkopen, ofwel hogere prijzen vragen (150 EUR). Zoek maar eens op het net achter die productcode.
 
DDragon80
Ik kan het gewoon niet laten aan die prijs. Blijk ik niet van de slimste te zijn geweest kan ik mij enkel ergeren over 60 euro. En al zou het tegenvallen, Weet je zelf iets goedkoper om jezelf te ergeren. Overigens waardeer ik uw commentaar dat steeds na 2 X denken gebracht word
 
DDragon80
Ik ben al lang tot de conclusie gekomen dat Windows 8 goedkoop aangeboden word aan doorverkopers of resailers. Ik denk dat jij ook ooit voor de bijl gaat. Onbekend is onbemind. En wat eerst een flauw product lijkt door gebrek aan voorkennis lijkt soms toch zo slecht niet te zijn. Maar voor deze prijs is het riskeren waard. Toen de eerste pc's op de markt kwamen dachte ik ook dat is niets voor mij. Als je mijn leeftijd ziet weet je ook dat je het nooit als basis op school gekregen hebt. Toen bestond er hoogstens een zwart-wit tv zonder afstandsbediening. Als ik er van in mij broek schijt moet ik enkel mijn oude broek terugplaatsen.
 
DDragon80
Ik ben al lang tot de conclusie gekomen dat Windows 8 goedkoop aangeboden word aan doorverkopers of resailers. Ik denk dat jij ook ooit voor de bijl gaat. Onbekend is onbemind. En wat eerst een flauw product lijkt door gebrek aan voorkennis lijkt soms toch zo slecht niet te zijn. Maar voor deze prijs is het riskeren waard. Toen de eerste pc's op de markt kwamen dachte ik ook dat is niets voor mij. Als je mijn leeftijd ziet weet je ook dat je het nooit als basis op school gekregen hebt. Toen bestond er hoogstens een zwart-wit tv zonder afstandsbediening. Als ik er van in mij broek schijt moet ik enkel mijn oude broek terugplaatsen.

Die prijsdaling door Microsoft kan je niet aan doen. Heb je nog 150 EUR betaald, dan is dat zo. Als winkels nog stock hebben van voor die prijsdaling, dan hebben die ook nog dikke pech. Ik zie winkels dumping prijzen aanbieden van 150 EUR naar 100 EUR. Is gewoon om dat product hopelijk nog kwijt te raken.
En ik bekritiseer hier niemand omdat die een product "duurder" betaald heeft, heb enkel een verkeerd verhaal over die prijzen gecorigeerd.
 
ik kreeg dit antwoord toegestuurd op de vraag : mag men de Windows8 pro nog steeds verkopen aan 59,99€ ?

Bjorn H. antwoordde op
juni 7, 2013

Forumbeheerder Community-ster



Beste qtex .


Welkom in de Microsoft Community en hartelijk dank voor je vraag.

Ik begrijp dat je je afvraagt of winkeliers de Windows 8 Pro Dvd nog tegen de prijs van 59,99 euro mogen verkopen en of deze winkeliers niet in overtreding zijn.

Wettelijk gezien zijn deze winkeliers niet in overtreding.
Ze mogen namelijk zelf bepalen tegen welke prijs ze hun producten verkopen.
Dat deze prijs een stuk lager ligt dan bij de leverancier of ontwikkelaar van het product zelf, kan dan ook voorkomen.

Ik hoop dat je vraag hiermee beantwoord is. Mocht je daarnaast verder nog vragen hebben, schroom dan niet om deze ook te stellen.
We helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Bjorn H.
 
Zijn twee mogelijkheden dan. Ofwel is die leverancier een (tijdelijke) dumping aan het doen, ofwel heeft Microsoft zen prijzen (tijdelijk) stilzwijgend verlaagd. Ik denk persoonlijk aan optie 2, daar ze zeer moeillijk voet aan grond krijgen met hun product. Maar kan evengoed gelden voor de leverancier. Kijk ook maar hun (MS) reclame-offensief via de media (TV). Hebben ze in het verleden nooit zo extreem op ingespeeld.
Om even een idee te geven over welke leverancier het hier gaat: Ingram Micro - Wikipedia
Dus niet zozeer een kleine speler...
Alleszinds, beide opties tonen aan dat het niet goed gaat met de verkoop van dit product.
 
niets van aan trekken , doe er je voordeel mee..
doordat je vertrek van af de win7 ***upgraden naar de win8 behoud je ,je bestanden en programmas , dit werd je eerder al vermeld ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan