Windows 8 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

luc

Erelid
Ik heb gebeld naar mycom in Belgie en ze zeggen dat ik windows 8 pro upgrade nog altijd mag afhalen aan 59,99 euro;
Nu heb ik met acronis mijn windows 7 naar een nieuwe interne schijf verplaatst. En alles werkt zeer goed.
Als ik nu windows pro 8 op mijn oude schijf plaats gewoon door een keer mijn schijf te verwisselen wat overigens gaat binnen de 5 minuten bij een Hp Touchsmart 300-1025 pc.
Kan ik hem dan direct terug omwisselen als het mij niet aanstaat. Overigens mijn originele harde schijf is ook nog prima in orde. Ik zie enkel bij de windows prestatie index 0.9 punten naar boven gegaan bij de HDD. Het is omdat ik denk dat windows 8.1 wel degelijk een verbetering zou kunnen zijn. Graag een suggestie.
 
ik denk niet dat je de upgrade assistent kan gebruiken ....doe je dit wel zal deze eveneens je systeem controleren of deze geschikt is voor de windows8 maar zal deze u direct door verbinden met de Microsoft pagina waar je deze dan kunt aan kopen voor...
(let op de vermelding van boven in de grijze balk : wat staat daar vermeld , juist ja upgrade assistent )
Bekijk bijlage 10742
 
kan hij niet voor alle zekerheid zijn c in 2 partitiepatie maken waar hij win8 kan op installeren op de tweede gedeelte indien deze niet lukt kan deze terug formateren en samenvoegen zodaning hij terug een geheel heeft?
 
de TS beschikt over een 2 de Interne Schijf welke hij eerst voorzien heeft van een win7 , deze gaat hij upgraden naar Windows8 ( dit stond al vermeld in de eerdere berichten voor al leer we hier afdwaalden ....)
 
Ik heb de Touchsmart verwijderd. Webcam werkt nog zowel in moviemaker als picassa.
Dit is wat niet compatibel is. Dus ik denk dat het wel moet lukken.
Beschikbaar voor revisie

Een app installeren om dvd's af te spelen
Mogelijk moet u een app installeren als u dvd's wilt afspelen in Windows 8.
Meer informatie

Sidebar-gadgets worden niet ondersteund in Windows 8
U kunt sidebar-gadgets die op uw pc zijn geïnstalleerd, niet gebruiken in Windows 8.
Meer informatie

Beveiligd opstarten is niet compatibel met de pc
Beveiligd opstarten wordt niet ondersteund door de firmware op de pc, dus u kunt deze niet gebruiken in Windows 8.
Meer informatie

Het aanraakscherm op deze pc is niet ontworpen voor Windows 8
U kunt dit aanraakscherm gebruiken met Windows 8, maar het reageert niet zo goed en bewegingen zijn niet zo nauwkeurig als met een aanraakscherm dat is ontworpen voor Windows 8.
Meer informatie

Microsoft Security Essentials
Microsoft Corporation, Version 4.2.223.1

Ga naar de app-website voor hulp

HP LaserJet P1005
HP

Update beschikbaar
 
maak nu als de pc ook up2date is en ge-scant werd op besmetting ( hopelijk dus niet ) een back-up aan...
dit kan vanuit Windows zelf ....of je gebruik een andere back-up programma van je keuze...
hoe dan ook ,welke je ook verkiest je dient tevens na de gemaakte back-up ook de opstart cd aan te maken ...
in Windows heet deze dan een systeemherstelschijf..

**zelf heb ik de Acronis True Image 2013 ( betalende ) in gebruik , maar elk ander is even goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan