wie draait vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vista hulp

vista hulp

wel voor mensen die wat meer willen weten over Vista deze Link
Windows?*Vista: Help en procedures
lees deze goed door en mogelijks komt men dan niet voor verrassingen testaan zoals pc die vista niet aan kan.
ook aanpassen oudere programma komt aan bod.
veel lees-plezier.

Laurek(y)
 
Laatst bewerkt:
Als ik hier alle reacties lees op Vista dan denk ik dat ik het voorlopig maar bij mijn oude vertrouwde XP zal houden.

Groetjes: Sunivil
 
(ca) hallo ik denk dat je beter nog en tijdje windows
moet gebruiken ik heb nog niet horen boffen met vista
en zeker ik want ik heb er niet zoveel verstand van
groetjes
 
Waarom zijn de meeste bang van vista, het is heus zo slecht niet. Een paar goeie tips.

*Beter installeren met een zuivere lei ( de upgrade versie ten minste ) (y)
*Zeker weten of je pc er voor geschikt is zoals alle hardware, drivers + te
installeren software. ;)
* Test met vista advisor (y)
* En van groot belang het manneke of vrouwke dat aan het klavier tokkelt en
weet wat goed en niet goed is !! van zeer belang. ;)
*heb je vragen stel ze toch gerust op deze forum, daar dient het voor ;)

Ten slotte elk besturingssysteem zal wel eens nukkig kun doen was in het beginne ook met windows xp, thans weinig problemen mee gehad.
 
heb hem nog niet geinstalleerd om de reden dat je er eigenlijk weining goeds van hoord en omdat hij nogal vrij duur is hou ik het voorlopig bij XP.(sw) (vogel)
 
vista

vista

ik draai nog steeds geen vista , omdat zoals vroeger bij XP er nog teveel problemen zijn , ik wacht liever nog een paar jaartjes tot mijn cd kapot is van XP
 
denk er nog niet aan om over te stappen naar vista, denk zelfs van er linux op te zetten.
rede om geen vista te gebruiken:
PRIJS!!!!! moet niet gratis zijn maar wel redelijk
nog te veel bugs en problemen en misschien nog een deel programma's die niet draaien onder vista
xp draait behoorlijk
weinig symphatie voor microsoft
 
Als ik hier zo de replieken lees, is het dus niet aangeraden om Vista te gebruiken.
Dat zal ik dan ook zeker niet doen!
 
LOL... wat teweeg gebracht met die vraag, zeg :p
Ik zou zeggen... mensen: probeer wat nieuws gewoon zelf uit.
Wat XP, wat Ubuntu en wat Vista op je machine en je verveelt je van je levens dagen lang niet meer.
Wat moet je anders met die computer doen? (pop)
 
ik heb nog geen vista vind alles te onstabiel om te draaien, ik hoor van idereen om me heen dat hij slecht draait en sommige gewoon weer terug gaan naar xp

groetjes maarten
 
Ik heb xp home maar op mijn virtual pc 2007 heb ik vista ultimate gezet,maar ik ben nog niet van plan altijd vista te gebruiken er zijn nog
teveel mankementen.Er zijn ook nog niet genoeg drivers beschikbaar en ook te duur vind ik !
 
ik heb zelf vista
ook een server met vista
met de computer gewoon gaat het nog maar mijn server computer niet die wil ik het liefst uit het raam gooien

hij is traag maar de computer is er op gebouwd
ik heb een 5gig video kaar en 500gig harddisk en 4 gig geheugen en hij is nu eindelijk snel
vista neemt heel veel van de pc
maar vista houdt malware wel goed buiten de firewall is goed
 
LOL... wat teweeg gebracht met die vraag, zeg :p
Ik zou zeggen... mensen: probeer wat nieuws gewoon zelf uit.
Wat XP, wat Ubuntu en wat Vista op je machine en je verveelt je van je levens dagen lang niet meer.
Wat moet je anders met die computer doen? (pop)


Nope met die vista heb ik me ook niet verveelt,maar nu is het genoeg gooi hem er defenitief vanaf ;)

Maar bezint voor ge begint.....
Ik denk nog even wachten op wat service packs en dan misschien...héél misschien proberen we nog eens;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan