Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn computer met XP pro werkt prima, ik wacht nog wel even om over te schakelen. Vista zet teveel programma's open naar het internet, welke je niet continu gebruikt. Zoals gewoonlijk met microsoft kijk ik liever even de kat uit de boom. Ik heb in het verleden al een paar keer problemen gehad, door steeds bij de eersten, de nieuwe programma's aan te schaffen en te gebruiken. XP werkt voorlopig vrij stabiel.
 
Vista

Vista

Ik draai al enkel weken op Vista ,en ben redelijk tevreden,de beveiling is prima eigenlijk wel een beetje erg veel.
Ik moest een andere Computer omdat mijn oude Computer was overleden.
ja het het zelfde als toen XP er kwam ,in het begin ook problemen,
maar later werd het wel beter of gewenning,het is in het begin allemaal wennen.
Ik heb hem toch al twee keer laten crasen,de eerste keer na twee dagen het was toen een fabrieks fout,gelijk goede hulp gehad van HP,de tweede keer was het een cras bwaar niemand wat van begreep.
Maar ik moest hem wel op nieuw installeren,maar gelukkig had ik overal goede bacups van gemaakt dus het was zo gepiept.
Maar veel verschil met XP is er niet,dus als het niet nodig is blijf dan gewoon nog even bij XP en wacht even af.
Groetjes FRED
 
vista

vista

(zw) (zw) (ZW) oeps dacht niet da er zoveel negative reacties waren over vista!!!
bij men aankoop van laptop zat vista en toen ik gewaar werd dat ik niet de mogelijkheden had als met men pc waar xp op staat,ligt de laptop in de kast :p :p heb al overwogen om daar de xp op te programmeren,doch binnen in mij zegt iets van da de kinderziekten wel zullen verdwijnen en men een update zal kunnen doen zodat de vista zal draaien zoals t moet
greats ikke tasebi
 
vista

vista

ik heb vista ultimate op mijn pcke staan en da werkt PRIEMA .
ik heb geen klagen maar ik heb ook geen brol van prog's op mijn pcke staan zoals velen onder ons
je moet eens nagaan welke prog's je gebruikt die op je pc staan
de helft gebruik je niet of zeer zelden en dan zijn er nog ongeweten conflicten tussen die programas die je pc steeds trager en trager maken zonder dat je er weet van hebt
nu moet ik wel toegeven dat alle drivers nog niet beschikbaar zijn maar ik ondervind geen problemen
 
wie draait vista

wie draait vista

ik blijf er voorlopig af, er zijn nog veel te weinig drivers voor oudere software en randapparatuur.
ben zeker niet zinnig om alles te vernieuwen voor het nieuwe broertje van windows.
is eigenlijk alleen aar veel beter voor multimedia, is ook veel zwaarder grafisch dan xp

blijf zeker nog een tijdje bij xp, voldoet prima

pumba
 
vista

vista

Als ik het zo lees is er niet veel goeds aan,ik heb nog een update van Vista te verwachten bij mijn laatste aankoop van een HP computer,maar ik ga deze toch maar niet installeren,ga nog wel even afwachten
Grey
 
een deja vu ???????????
Neen hoor windows XP heeft nooit zulke problemen gekend en zeker niet met de soft en hardware .

dan heb je de echte beginperiode van xp niet gekend! en daar konden wij op het bedrijf anders van mee spreken!!!
 
ik heb xp pro en op een 2 de schijf vista orgineel home premium om zo er mee ge wend teraken ik vind hem wel mooier en wat niet werkt daar heb ik xp voor
 
ik ga zeker nog niet over op Vista, (ik hoor er weinig goeds over) er zijn nog lang niet alle drivers die nodig zijn, wat bij xp in het begin ook wel zo was.
ik vindt het ook te duur, zeker als je het maar op 1 pc kunt installeren per licentie.
(de goede tijd van windows 95 en 98 is voorbij)

car.
 
ik hou het bij XP Pro. Heb alleen maar slecht dingen over vista gehoord, en er zijn veel programma's (die ik zelf heb), waar vista nog niet mee draait.

gr. Riet
 
ik hou het voorlopig ook nog op xp pro vista is voor later als ik nieuwe pc koop als ik es veel geld heb :p
 
zolang XP draait...

zolang XP draait...

Zolang windows XP draait, en ondersteund blijft zal ik er voorlopig wel verder mee blijven werken. Zelfs win98 staat hier nog op een andere pc.
Uiteindelijk zullen we echter wel moeten aansluiten en toch Vista moeten draaien, maar zolang het niet echt moet ...
suc6 riso, ;)
 
Vista

Vista

Hier liever geen vista zolang xp goed draait heb wel een laptop met vista maar werkt veel trager en drivers kun je wel nog vergeten.
groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan