Status
Niet open voor verdere reacties.
B

ben

Gast
Ik heb vista utimate erop staan,maar het staat me echt niet aan.

Ben nu al even erop bezig en begin het meer en meer op mijn heupen te krijgen van die vista.
Iemand die nog ervaring wil delen of hetzelfde erover denkt
 
Daarnaast is mijn pc ook opmerkelijk trager geworden. In het doosje steekt een AMD Athlon64 3400+clawhammer met 1,5 GB RAM en een degelijke videokaart met 512 MB geheugen. De harde schijf moet echt overuren kloppen, want het ding blijft maar ratelen en ratelen, ook al toont taakbeheer dat er nog voldoende beschikbaar geheugen is. Het gaat om een nieuwe installatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb al 2 keer vista op mijn 2 de schijf geplaats.
Brol is het.
1ste keer heb ik er 1 week met gewerkt, met de dag word de pc trager.
Ook voor mijn printer hp photosmart 7350 zijn er nog geen drivers.

Laatste keer heb ik deze 3 weken op mijn schijf staan, ik heb er 1 keer met gewerkt, dus heb ik deze maar verwijderd.
Ik heb al veel op net gelezen dat mensen hun een nieuwe pc kopen met vista er op, maar willen weer naar xp.
 
Wat ik over Vista vind? Niet plezant om mee te werken en niet alle beveiligings software werkt op Vista. Kortom, zolang het niet hoeft schaf ik het mij niet aan.
 
Hier liever geen vista zolang xp goed draait heb wel een laptop met vista maar werkt veel trager
groeten
 
Nou, op mijn ACER ASPIRE L100 met Athlon 64 x2 3800+ (2Gh) met 1Gig ram (890meg werkelijk want m'n grafische kaart NVIDIA 6150 LE shares wat) draait het wel "bijna" net zo snel als XP maar heb wel de 64bit Premium versie erop moet ik wel bij zeggen, heb de U(ser)A(ccess)C(ontrol) totaal uitgeschakeld en Norman AV erop staan.
Eerlijk gezegd, vind hem niet zo traag lopen ondanks de Aero skin, maar ik ga wel steeds terug naar XP (pro) zowiezo omdat Vista 64bit wat eigenwijs is met veel programmas.
Wist dat al maar wou kijken of ie op deze machine zou draaien... omdat een gratis Vista upgrade bij gehad heb maar 32bit is en daarvoor heb ik geen 64bit machine gekocht... dus!
Had al XP pro 64 erop gehad en die draaide ook al best aardig vlot maar daar zaten dan ook niet 1000'den programma bij geinstalleerd :p
 
heb vista er ook terug afgezwierd
werkte eigenlijk wel goed maar geen driver voor mijn digitale camera en heb al veel mensen horen klagen dit werkt niet en dat werkt niet
greetings
Dapi
 
Laatst bewerkt:
het was te verwachten. wat biedt vista meer dan xp behalve dan een aantal toeters en bellen?
veiligheid???? xp met een degelijke beveiligingssoftware(zelf gratis software) is veel veiliger en die heb je tenminste nog onder controle.
dat de lancering van vista ettelijke keren uitgesteld werd was al geen goed teken,uiteindelijk konden ze het niet meer uitstellen als ze geloofwaardig wilden blijven.
met xp was het toch ook zo in het begin.na nog een aantal sevicepacks komt het wel goed maar dan zullen ze al weer iets anders hebben zeker
 
Ik heb nog niets positiefs gehoord over vista.
Dus hou ik het maar bij mijn XP pro.

Woudie
 
Van mij zal je het wel al weten dat er hier geen ruiten ingegooid worden , enkel Linux en Apple OS 10.4.9 Tiger wordt hier gebruikt en daardoor ook geen last van virale infecties hé :p (lachen) ;) (y)
 
Vista

Vista

Ik sluit er mij volledig bij aan,
Vista is momenteel nog te nieuw en een heel pak programma's werken niet onder Vista. Dus eenmaal die kinder ziekten deruit zal ik een update overwegen maar nu blijf ik lekker doordraaien met mijne legale xp pro.
 
windows XP

windows XP

no probs met XP, waarom onmiddellijk overschakelen, hardwarematig prima uitgerust... laat nog maar ff uitzoeken met Vista (door anderen). Nog tijd genoeg voor later....(nar)

greetz Mervo(ca)
 
ik zit met vista en ben er niet blij mee,ik werk liever met mijn andere pc die nog op xp staat


gr bulleke
 
ik heb vista op m'n test pc staan
maar ik gebruik hem niet veel ,er zijn nog veel te veel mankementen aan
en verschillende dingen krijg je er niet opgezet
ik zou hem vooreerst nog zeker niet kopen ,no way!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan