Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werk al een goeie maand met vista , en ook hier geen problemen.
Heb wel wat moeten zoeken om het een en ander aan de praat te krijgen maar nu loopt het hier ook als een treintje...............
Als er iets is dat traag binnenkomt dan is het wel omdat het van ginder uit niet snel genoeg doorgestuurd wordt en dan moet ook de snelle vista wachten.
 
Vista

Vista

hier draait de machine al een paar maanden met Vista Home Premium, k'moet zeggen , ik wil geen XP meer, wel ff wat wennen de eerste 14 dagen, maar da was in de tijd ook hé als we oveschakelden van 95, 98 naar xp hé, juist dat mijn creative ZS2 soundblaster niet de surrounmixer heeft, lol van reative zelf... snap da niet, maar ja ff afwachten zekers, kmoet wel zeggen soundblaster blaast wel hoor ( als je snapt wat ik bedoel) maar nie lijk bij XP, verder nog geen problems had, vergt wel degelijke videocard ( vista draait nl 50% grafisch) en zekers 2 GB geheugen of meer...
één raad instal hem niet op een machine die er nie geschikt voor is, da is problemen zoeken ( geloof me) MVG Chester,:duimop:
 
overschakelen naar vista goe zot hoor dat heel veel mensen klagen over de problemen die er zijn met dat programma en Billeke maar stoefen over zijn nieuw besturingssysteem dat het de moeite is ne groote zeveraar en zakenvuller als je het mij vraagt er zal nog lang xp op mijne pc blijven staan
 
ik heb nu ook vista en echt met niks problemen ,alleen moet ge een beetje logish denken
dus aan wie ligd het dan ???
alleen die foutmeldingen en norton en die microsoft dinges betdifender eruit smijten en klaar is klara :duimop::duimop:
 
Ik heb vandaag voor de vierde keer een XP pro moeten gaan installeren op verschillende gebruikers hun nagelnieuwe pc, dit is toch een teken aan de wand mijn gedacht. Een van de wederkerende klachten, zijn drivers die niet beschikbaar of onvoldoende compatibel zijn. Ook veel klachten wat de snelheid betreft. Ik ga alleszins toch geen Vista aanschaffen.
 
ik heb al 2 nieuwe laptops verkocht een SONY VAIO AR41S 17X en een Acer Aspire alle 2 draaien ze met 2 Gigabite DDR2 Ram en vista Premium mijn 2 klanten zijn tot op heden zeer tevreden .Veel hangt af van hoe je alles insteld volgens mij en natuurlijk.De eerste laptop Sony Vaio is bijna compleet gericht op multimedia toepassingen en deze doet het met vista uitstekend. enige nadeel is zijn prijskaartje...................;)
 
Ik heb vandaag voor de vierde keer een XP pro moeten gaan installeren op verschillende gebruikers hun nagelnieuwe pc, dit is toch een teken aan de wand mijn gedacht. Een van de wederkerende klachten, zijn drivers die niet beschikbaar of onvoldoende compatibel zijn. Ook veel klachten wat de snelheid betreft. Ik ga alleszins toch geen Vista aanschaffen.

als de hardwarefabrikant geen apparatuur kan ontwerpen voor vista is deze in fout, niet microsoft
verder zegt dit enkel dat de mens nog steeds van nature conservatief ingesteld is uit angst voor het onbekende
een wezel is dapperder dan een mens
zijn die nieuwe pc vistaready??
dragen zij dergelijk logo??
dan moet je er niet xp opzetten maar je geld gaan terugvragen
als je redenen om vista er af te gooien gegrond zijn doe je het zo, en niet anders
het enige probleem dat ik ken zijn de oudere geluidskaarten, dit omwille van de nieuwe technologie in vista, dat kan niet anders
ik heb hier zelf bvb een fototoestel van 2004, en moest de drivers installeren in windows 2000 compatibiliteitsmodus, maar werken doen ze allemaal, mijn soundblaster is van 1998, het geluid komt in stereo ipv multichannel, maar verder werkt alles perfect
misschien zitten er in goedkopere moederborden nog oudere video- of geluidskaarten geintegreerd, maar daar kan microsoft niets aan veranderen
vista was al meer dan 2,5 jaar als beta op de markt, ze kunnen hem moeilijk nog eens 3 jaar als beta laten toeren he, de hardwarefabrikanten hebben tijd genoeg gehad om hun stock nog aan de man te brengen en zijn de enige schuldigen hier, niemand anders
als dit het geval is zijn jullie gewoon het slachtoffer van ouderwets boerenbedrog, da's al
 
ik zou gewoon zeggen ,mensen pluis deze eens goed uit die vista ,en je zal versteld staan wat hij allemaal wel kan
als je een nieuwe keuken koopt ,koop je toch ook nieuwe stoelen dacht ik
mischien klinkt dit verkeerd maar ik bedoel maar het ligt niet aan vista maar aan de randapperatuur die nie mee wil
ik heb dus die pc in de makro gekocht ,879€ voor alles ,en ik kan er nu toch hopelijk een paar jaar tegen
verkoop uw oudere apperatuur aan iemand die "Win xp" wil en klaar is klara
zo heb ik het ook gedaan:p
 
als de hardwarefabrikant geen apparatuur kan ontwerpen voor vista is deze in fout, niet microsoft
verder zegt dit enkel dat de mens nog steeds van nature conservatief ingesteld is uit angst voor het onbekende
een wezel is dapperder dan een mens
zijn die nieuwe pc vistaready??
dragen zij dergelijk logo??
dan moet je er niet xp opzetten maar je geld gaan terugvragen
als je redenen om vista er af te gooien gegrond zijn doe je het zo, en niet anders
het enige probleem dat ik ken zijn de oudere geluidskaarten, dit omwille van de nieuwe technologie in vista, dat kan niet anders
ik heb hier zelf bvb een fototoestel van 2004, en moest de drivers installeren in windows 2000 compatibiliteitsmodus, maar werken doen ze allemaal, mijn soundblaster is van 1998, het geluid komt in stereo ipv multichannel, maar verder werkt alles perfect
misschien zitten er in goedkopere moederborden nog oudere video- of geluidskaarten geintegreerd, maar daar kan microsoft niets aan veranderen
vista was al meer dan 2,5 jaar als beta op de markt, ze kunnen hem moeilijk nog eens 3 jaar als beta laten toeren he, de hardwarefabrikanten hebben tijd genoeg gehad om hun stock nog aan de man te brengen en zijn de enige schuldigen hier, niemand anders
als dit het geval is zijn jullie gewoon het slachtoffer van ouderwets boerenbedrog, da's al

Ik heb XP Pro moeten installeren op 2 desktops van Acer en één echte kloon, de laatste was een notebook van Toshiba, op elk van de toestellen bevond zich een etiket met Windows Vista ready. Vista komt er hier zowiezo niet binnen aangezien mijn volgende setup een powermac zal zijn. Dit even ter toelichting.
 
Ik heb XP Pro moeten installeren op 2 desktops van Acer en één echte kloon, de laatste was een notebook van Toshiba, op elk van de toestellen bevond zich een etiket met Windows Vista ready. Vista komt er hier zowiezo niet binnen aangezien mijn volgende setup een powermac zal zijn. Dit even ter toelichting.

vista ready wil volgens mij zeggen dat de processor, de videokaart en de ram voldoende performant zijn, maar is niet hetzelfde als vistacompatibel
 
vista ready wil volgens mij zeggen dat de processor, de videokaart en de ram voldoende performant zijn, maar is niet hetzelfde als vistacompatibel

Pc's zij maximum enkele weken aangekocht en zijn Vista compatibel, zeker de Toshiba en de Acers, de kloon kan je nog over discussiëren. De klachten komen trouwens niet van mij, maar van mensen uit mijn kennissenkring die helemaal niet te spreken zijn van Vista. Ik heb aangeraden om Vista aan te passen op hun pc, maar ze wilden XP er terug op, dus staat er een XP op nu. Ik lees hier ook ergens om hun oude hardware te verkopen en nieuwe aan te schaffen, ik vind niet dat de eindgebruiker zich moet aanpassen aan een nieuw besturingssysteem, maar dat de leveranciers van die hardware maar oplossingen moet bieden aan de eindgebruiker. Alhoewel ik nu wel genoeg werk heb om mijn kost te verdienen met aanpassingen en opzoeken van drivers etc. :duimop:
 
wat ik schreef dus
maar die hardwarefabrikanten verdienen ook graag een centje
de vraag is enkel of dit wel legaal gebeurt
soms heb ik daar mijn bedenkingen bij
we weten al lang dat bij een nieuwe pc een nieuw besturingssysteem hoort en de rest ook
mijn 2 oude printers kunnen ook niet op vista, tot nu
ik ga toch nog wat zoeken hiervoor
als iemand daar een tip voor heeft, da's altijd welkom, maar daar zal ik een ander topic voor moeten maken dan
als het niet lukt maak ik er een over
misschien tot dan(dr)
 
wat ik schreef dus
maar die hardwarefabrikanten verdienen ook graag een centje
de vraag is enkel of dit wel legaal gebeurt
soms heb ik daar mijn bedenkingen bij
we weten al lang dat bij een nieuwe pc een nieuw besturingssysteem hoort en de rest ook
mijn 2 oude printers kunnen ook niet op vista, tot nu
ik ga toch nog wat zoeken hiervoor
als iemand daar een tip voor heeft, da's altijd welkom, maar daar zal ik een ander topic voor moeten maken dan
als het niet lukt maak ik er een over
misschien tot dan(dr)
Normaal gezien zou je gewoon de pc dienen te kopen en daarbij kan je dan vrijelijk uw distro kiezen ( ofwel een linux distro die meestal gratis is of een betalende windows waar je dan ook nog eens betalende software dient te kopen of je moet uw weg een beetje kennen in de open source software .
Ik zal bijvoorbeeld Nooit meer een legale noch een illegale windows distro op mijne pc installeren en dus heb ik ook geen compatibeliteitsproblemen lang leve GEEN windows :yahoo::us4alldeuk:
 
Al dat negativisme over Vista,ik begrijp het echt niet,en ik ben een zeer veeleisende consument.
Ben nu zo een twee manden geleden overgestapt naar vista ultimate en heb daar nog geen seconde spijt over gehad.
Alles wat op mijn xp draaide draaid ook probleemloos op vista,en over snelheid en prestatie heb ik ook al niet te klagen.
Ik heb wel een redelijk zware pc met 2gb ram,een 6750 dual core processor en een g foprce 8600GT,maar als je vista wil dan weet je dat je met een doorsnee xp pc niet ver komt,dus vergelijk appelen niet met peren alvorens iets af te breken.
 
hier ook geen problemen met vista
maar het is wel effe wennen,en zoeken maar als je terug naar een xp gaat is het weer terug zoeken ,omdat je het gemak van vista al gewoon was ,ik bedoel als er iemand is voor een xp te herstellen, dan moet je terug gaan zoeken van hé hoe was da nu weer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan