Status
Niet open voor verdere reacties.
vista

vista

ik heb hem gehad en er terug af gegooid,simpel weg de programma's waar ik mee werk werken niet allemaal met vista(vogel)
 
De papieren stapelen zich op zodanig dat het werk bijna niet vooruit gaat , directie heeft beslist na het verlof de Windows XP pro NED. terug te zetten. Het is voelbaar tussen Vista op werk en XP thuis te werken.
Viva XP...........................
 
Hallo,

Ik heb nog geen behoefte om mijn goed werkende XP pro te vervangen door het veel te logge Vista.
Zoals steeds zal het nog wel een hele tijd duren eer alles goed zal werken met Vista.
Met vriendelijke groet,
 
Why change a winning team ?

Why change a winning team ?

Dit " probleem " is ligt mischien wat gevoeliger voor mij dan voor anderen . Financieel " anders " bedoel ik , ik heb het niet echt breed .
Langs de andere kant is het ook zo dat ik met mijn XP best gelukkig ben .
Ik heb nu een originele XP waar ik redelijk mee kan werken . Ik beschouw me eigenlijk op " computerieel " gebied een maagdje dat nog wreed véél moet leren . Oké , ik kan een kaart steken en installeren . Ik kan een nieuwe hd steken , een cdrom is ook geen groot probleem . Onder toezicht wil ik zelfs een nieuw moederbord steken . Maar daar blijft het dan bij . Och ja , de Vista installeren zal ook geen probleem zijn .
M?*?*r waarom zou ik ? Ik ben gelukkig met de XP , vandaar de titel : why change a winning team ?
 
ik blijf voorlopig bij xp,de progamma's die ik momenteel gebruik werken goed met xp,ik heb horen zeggen dat de huidige programma's van xp niet werken(of tenminste niet goed) met vista,dus mijn keuze is rap gemaakt, bij xp blijven zo lang mogelijk
 
vista

vista

nou ik moet je zeggen, ervaring van andere medegebruikers komtm en toch wel even tot de conclusie dat je echt wel beter nog een paar jaarm oet wachten tot het hele vista gebeuren stabiel en zeker is.
en aangezien ik vind dat je er ook nog eens je hardware moet aanpassen blijf ik toch maar liever bij het betrouwaar xp.
maar goed meningen verschillen
 
vista

vista

ik zou vista wel willen proberen maar ik denk dat mijn pc wat te oud er voor is
hij is nu alweer 2 jaar oud ;!
 
ik heb ook de vista ultimate.ben er niet zo tevreden van .vind verschillende drivers niet en mijn pc draaid ook nog veel langzamer.dan nog te zwijgen over te hoge beveiling moet telkens toelating geven voor ergens op te komen.dus heb ik hem eraf gezwierd en de goei ouwe xp er terug op gezet.en alles draaid normaal.zal nog een tijdje wachten tot die kinderziektes van vista zijn op gelost.

greetz savatage.
 
Ik heb vista home premium op de pas aangeschafte laptop en vista business op de main comp.
Na een avondje werk ( qua instellingen netwerk en beveiliging settings) loopt alles prima.
Het is even wennen, maar verder geen directe of grote problemen.
denk wel dat na een sp1 het allemaal beter en iet wat sneller zal zijn.

Grote nadeel van vista is: het is voor de normale mens niet gebruiksvriendelijk, en je hebt weinig controle over je eigen comp.
 
Mijn pc draait tip top met vista home premium heb geen enkel probleem en ik moet zeker niet inboeten aan snelheid. Al mijn programmas werken uitstekend
en blijf zeker bij vista. een minpuntje het opstarten en afsluiten duurt iets langer maar zeker niet veel meer en hij gebruikt redelijk veel schijfruimte. Maar ik erger mijn daar niet zo erg aan de schijf is groot genoeg.

Wanneer komt er eens een extra forum uit over vista met goed nieuws, er zijn er altijd die maar klagen en zagen. Problemen zijn er toch voor op te lossen. Trouwens overdrijven is snel gedaan. Ik ken zoveel personen die bij mijn in de buurt wonen en die allemaal op vista draaien zonder probleem.(y)

Maar volgens mijn zijn er veel die nog moeten leren hoe ze moeten werken op de juiste mannier met hun pc. Of is de pc wel voldoende geschikt voor vista en al de bijkomende software. Ik heb ook wel eens een probleem anders zou ik niet op deze forum zijn ingeschreven.(sk)

Ik zeg wel eens: wie het kleine niet leert, doet het grote verkeerd;)
 
vista???

vista???

ik hoor er nog te veel over klagen dus ik wacht nog wat,en hou me nog bij mijn xpke.
 
vista

vista

ik heb vista premium erop staan en alles werkt goed heb voor alles mijn drivers gevonden hij is bij mij niet trager dan xp darom laat ik hem er op staan groetjes patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan