Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet niks meer hebben van Microsoft.
Ik ben alleen een beetje gebonden aan Windows (XP Pro) door school met programmeerprogramma's enzo die niet beschikbaar zijn voor mijn Mac. Maar daar kan ik nog mee leven :)

Ik gebruik nu constant Mac OS X als ik kan. Ik ben het beu dat mijn PC vaak traag wordt na een tijd, of weer een virus heeft of spyware.. Heb ook al enkele jaren met Linux naast XP gewerkt en dat beviel mij ook wel. Maar sinds ik mijn Mac heb, wil ik niks anders meer.

Microsoft heeft afgedaan voor mij. Windows Vista is trouwens alleen maar een slechte mix van Mac OS X en Windows XP.
 
een deja vu ???????????
Neen hoor windows XP heeft nooit zulke problemen gekend en zeker niet met de soft en hardware .
 
ik heb een nieuwe pc en een laptop acer gekocht met vista home premium erop en ben tevreden ermee het is een beetje wennen in het begin , maar met xp was dat ook zo in het begin
 
heb het al een paar keer sterk overwogen om Vista te kopen, maar als ik dit hier allemaal lees.......
Zal nog wel wat wachten en met xp voortdoen
 
ik heb een dejá vu. Dit heb ik nog allemaal eens gehoord, weten jullie nog toen XP op de markt kwam? Identiek dezelfde opmerkingen toen over XP als nu over Vista. Met XP is het uiteindelijk goed gekomen en op termijn zal het met Vista ook wel zo zijn. Tijd brengt raad. Wachten is dus de boodschap en denk wat ze zeggen in de sport: " never change a winning team". Blijf dus nog even op XP draaien en blijf gespaard van kopzorgen en grijze haren.


Ja ze zullen in Redmond wel zorgen dat je op een gegeven moment wel zal moeten overstappen naar Vista , je vind nu al bijna geen XP's meer in de winkels .
maar voor mij blijft het allemaal gelijk , juist op mijn werk moet ik nog met gebroken ruiten werken . Thuis is allemaal virus vrij , linux en apple
 
Ik heb ook nog niets positiefs gehoord over vista.
Dus hou ik het maar bij mijn XP pro.
misschien bij aankoop nieuwe pc dat ik overschakel naar vista.
groetjes gras33
 
Ik heb Vista Ultimate op mijne pc staan,+office 2007. Ben wel ergens mee tevreden,maar moet wel het geheugen opkrikken tot zeker 2 GB,anders is hij HEEL traag.
Opstarten en afsluiten duurt wel langer dan bij XP,but what the f****.
Wat ik wel vervelend vind is dat,er steeds bij installatie of als je iets te verwijderen hebt,ALTIJD die vervelende "pop up" vensterkes die verschijnen,met de vraag of ik wil doorgaan,en of ik de auteur of de software ken,en vertrouw.
Ik ben nu wel geen gamer,of iemand die z'n pc zwaar belast,maar vind wel dat de Vista er mag zijn.Maar je moet wel zeker 2 GB geheugen hebben.Mijn beeldkaart is 128 MB,en ondervind geen ergere problemen dan bij XP.
Ik kon ook al mijn programma's installeren,mijn all in one HP 2575 was geen probleem,de drivers installeerde hij vanzelf. Ik draai zelf een programma'ke van in de tijd dat ik Win 95 had,en NO PROBLEM.
Dus voor mij is de Vista heel goed
 
Vista

Vista

Heb Vista Gekocht En Terug Af Gesmeten Draai Terug Windows Sp2
Ben ook Geen Ja En Nee knikker .Maar Vertraag het system toch + programma's moeten ook vista draaien
is mooi programma
maar hou toch nog bij windows sp2
 
ik ga geen vista gebruiken tot er pas SP1 komt want ik vindt dat het nog veel BUGS in zitten.

effe w8en met installeren ,en lekker XP gebruiken.
 
zaterdagavond bij de buurman doorgebracht,nieuwe laptop met vista,mooi is het wel,lang moeten zoeken om draadloos aan de praat te krijgen,voor zijn printer is er nog geen driver.
 
hoy ik begrijp niet wat den Bill al die jaren zijn personeel heeft laten doen want verbetering zit er niet echt op als je praat over sloom dan is deze besturing wel echt sloom als ik iemand kan afraden voor deze brol te kopen
zal ik den eerste wel niet zijn hou het gerust nog een paar jaartjes op uwe xp of linux zo zul je heel wat ellende besparen groetjes
 
Vista

Vista

Nee nog geen Vista wacht tot service pack 1 er aankomt. Te veel negatieve berichten afwachten is de boodschap.
Véél te duur en het ongemak bij terug verwijderen. Naar het schijnt kan men dan XP niet meer terug installeren. Vind dit niet eerlijk voor wie een legale versie van XP draaide.
 
Vista

Vista

Hallo iedereen,
Aan Vista ben ik er nog niet aan toe, ken xp nog helemaal niet en waarom veranderen.
Groetjes,
Melvin680
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan