Status
Niet open voor verdere reacties.
Vista....

Vista....

mijn speeltje is niet van de jongste
werkt wel prima met windows XP Pro
heb even de test gedaan of hij Vista wel zou aankunnen
eerste antwoord was ja..maar na verder lezen..
zijn er een paar dingen die moeten veranderd worden zoals meer Ram geheugen andere videokaart en nog enkele dingen die niet goed zouden lopen.
en na het lezen en andere info doe ik rustig verder met XP.
zijn er mensen die dit ook eens willen testen? ga eens naar onderstaande URL.

http://www.microsoft.com/netherlands/windows/products/windowsvista/buyorupgrade/upgradeadvisor.mspx
Laurek
 
Ik draai nu een maand op een nieuwe pc met vista, bevalt me niet echt helemaal, sommige dingen zijn beter maar niet alle hardware draait erop. Ook heb ik problemen met winmail waar ik sommige berichten niet kan verwijderen. Een dualboot met xp is nog niet gelukt, vista accepteerd de install van xp niet.
 
Vista ook getest

Vista ook getest

Ik heb vista basic ,premium en ultimate al getest.
De aero interface is prachtig om te zien en mijn vrouw speelt graag patiente op vista .
Tot daar de leuke dingen aan vista.
Nadelen : enorm veel programma's worden niet ondersteund door vista.
Mijn printer-scanner Brother dcp-115c werkt perfect onder xp maar onder vista kan ik enkel printen.
Sygate firewall wil ook niet onder vista.
Een oud telefoonmodempje dat ik enkel gebruikte om te faxen ,wordt niet meer door vista ondersteund.
En zo kan ik er nog een hoop nadelen noemen.
Microsoft had beter gewacht tot ze een besturingssysteem hadden dat stabiel draaide zonder zware systeemvereisten en met alle randapperatuur compatibel was.

groetjes,

Majoorke
 
wel ik heb hier xp staan en ik blijf der ook bij aan als der geen drivers zijn wat ben je der toengs mee ?
Eros
 
Ik hou het voorlopig bij XP Proff. Dit omdat mijn huidige pc veel moeite heeft met Vista en ik nog geen plannen heb om al een nieuwe aan te schaffen.
 
vista

vista

hoi

nee draai geen vista en zal dat voorlopig ook niet doen
ken zelf niet veel van pc en ben nu gewoon met xp te werken in de toekomst misschien maar nu nog niet

groetjes (y) (lachen) (vogel)
 
Ik heb hier een degelijke pc met Windows XP, op een ander plaatsje eentje met Vista een computer die ik een dikke twee maand geleden kocht "HP Pavilion Slimline s7600 pc" geen slecht computertje, maar vista ? Ben blij dat ik op dit stekje nog een machine heb met Windows XP.
Zoals vorige poster zei verschillende dingen krijg je niet degelijk geïnstalleerd op die Vista en dan hun beveiliging maakte me enorm nerveus in 't beging.
Vista oogt mooi er zijn knappe dingen in, maar mijn inziens heeft het echt geen meerwaarde.
Zal deze computer nooit opwaarderen naar Vista en zolang dit machientje behoorlijk werk hou ik het op het pracht besturingsysteem van XP.

 
klaar voor vista

klaar voor vista

Mij pc is klaar voor vista(althans het programma was "gratis" tegen 20 euro te bekomen.Ik aarzel echter het te installeren ,daar een test uitmaakte dat verschillende toestellen (nog)niet vista minded zijn.Zo zou mijn scanner en nero programma's,kuren beginnen verkopen.
Dus ik wacht nog efkens voor ik hem installeer.
 
Ik heb de beta versie van vista op mijn pc uitgeprobeerd en ondanks het feit dat mijn pc niet zwaar genoeg was heb ik er enkele weken mee gewerkt maar het is inderdaad op dit ogenblik zeker nog geen goed systeem,ik had dus overal problemen mee ,natuurlijk ook omdat mijn pc niet voldoende geschikt was om het goed te laten draaien .
Kon dus ook niet alles meer gebruiken wat ik vroeger met XP wel kon.
Gelukkig kon ik terug naar mijn vroeger systeem en dat heb ik redelijk goed onder kontrole,alles is goed ingesteld en geloof me dat duurt wel een tijdje eer alles naar je goesting draait.
Neen voor mij geen vista,te duur en niet naar je eigen wensen in te stellen.
 
Mijn motto is nog altijd : never change a winning team, en voor mij is dat nog altijd Windows 2000 Professional.
Heb wel enkele versies van Windows XP op cd staan, maar heb die nog niet gebruikt. Waarom iets veranderen aan een pc die vlekkeloos draait.
Van Windows Vista heb ik nog niet veel goeds gehoord, dus afblijven, wie weet ga ik ooit nog eens overschakelen op Ubuntu want die geldmaniakken van Microsoft beginnen me de keel uit te hangen.
 
Windows Vista

Windows Vista

Hallo iedereen, ik heb Vista Home Premium, en Ultimate aangeschaft, en heb ze allebei terug verwijdert van mijn pc, vergt teveel energie, loopt inderdaad trager, oogt wel mooi en praktisch, maar ik hou het toch liever bij Xp, die veel sneller en soepeler is.
Lees maar eens verder op sommige internet sites, de batterijen van laptops moeten er zelfs aan geloven, doordat het 3d topdesk, of desktop teveel energie slikt.
Dan nog, niet alle drives, zoals wij ze kennen in Xp, zijn niet compatibel bij Vista, en de snelheid...., neen hoor.
Heb zelf een splinternieuwe pc, AMD Atlho, 3500+, 1,5 GB ram, vga van 1GB, en harde schijf van 320GB.
Dus geef mij maar de vertrouwde Xp.
(onpl)
 
Mijn motto is nog altijd : never change a winning team, en voor mij is dat nog altijd Windows 2000 Professional.
Heb wel enkele versies van Windows XP op cd staan, maar heb die nog niet gebruikt. Waarom iets veranderen aan een pc die vlekkeloos draait.
Van Windows Vista heb ik nog niet veel goeds gehoord, dus afblijven, wie weet ga ik ooit nog eens overschakelen op Ubuntu want die geldmaniakken van Microsoft beginnen me de keel uit te hangen.

Je moet het nietzeggen , gewoon doen . Eerst naast windows zetten en na verloop van tijd ga je wel minder en minder naar windows overgaan ;)
 
vista

vista

Awel eerlijk gezegd voor mij mag XP nog blijven.
Vista heeft nog veel te veel kinderziekte's.Het uiterlijk is mooi,t'es ook al.
Dus Vista er af en xp er terug op.
rasta
 
vista

vista

ik heb geen ervaring met vista maar heb horen zeggen dat vista niet goed draait
 
ik heb een dejá vu. Dit heb ik nog allemaal eens gehoord, weten jullie nog toen XP op de markt kwam? Identiek dezelfde opmerkingen toen over XP als nu over Vista. Met XP is het uiteindelijk goed gekomen en op termijn zal het met Vista ook wel zo zijn. Tijd brengt raad. Wachten is dus de boodschap en denk wat ze zeggen in de sport: " never change a winning team". Blijf dus nog even op XP draaien en blijf gespaard van kopzorgen en grijze haren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan