Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ScreenShot015.png

deze zijn mislukt (datum 15-8-16) is dat omdat er gwx controlepanel op mijn pc heb staan ?, omdat dat iets was voor verschillende windows
dit zijn aanbevolen update's geen belangrijke

wat moet ik hier mee doen ?
 
de 2de prompt is dus opgestart zeg je ... laat deze dan gebeuren .. ben benieuwd naar het resultaat ...
*je zou op zijn minst een melding moeten krijgen vergelijkbaar met de groene regel in de onderste afbeelding van bericht 12
als deze positief uitvalt dan zijn we weer een stap dichter bij het lukken van de upgrade.
 
ok de iso heb je allezins niet meer nodig aangezien dat dism.exe zijn werk heeft gedaan ... je zou nu de pc dienen te herstarten en na de herstart zou je de upgrade kunnen doen naar de Windows 10 of je kiest er voor om een geheel nieuwe installatie te doen zonder de bloatware dat meegeleverd werd ...
*kies je voor de nieuwe installatie zonder de bloatware dan dien je eerst een Windows 10 usb stick of dvd aan te maken via het Media creation tool ...
je start dan op vanaf deze usb stick of dvd en na het ingeven van land/taal instelling kies je voor de " geavanceerde installatie modus "

**lees dit topic eens na jij dient hetzelfde toe te passen wil je een geheel nieuwe Windows verkrijgen ..

opmerking : kies je voor een geheel nieuwe installatie dien jezelf de drivers te voorzien !
 
ow heb geen iso meer nodig dan probeer ik morgen Media creation tool
of een nieuwe instalatie
zal het eens lezen

edit is een hoop te lezen weet morgen weer wat doen hihi
 
@Italia dan vrees ik ervoor dat de enige optie is om een eerdere backup terug te zetten en indien je daar niet over beschikt dan dien je voor een verse installatie te gaan ... dit omdat je dus beweert al het voorgaande uitgevoerd te hebben zonder enig resultaat !
 
@q tex ,
heb net een verse installatie gedaan met de recover win 8.1 media creation tool ( usb ) ...
maar nog steeds kan ik geen updates van microsoft krijgen hij blijft zoeken en zoeken en zoeken ???
oplossing ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan