Quiz vraagje

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 23728
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 23728

Gast
Doe de volgende berekening:
80 forumleden - je leeftijd + 40 steunende leden, wat krijg je dan?.

Voorbeeld:

80-19+40= 101

Belangrijk:

- Als je het antwoord echt niet weet, maak deze som met de leeftijd van vrienden-familie-forumkennissen, en kom het juiste antwoord te weten.
- Als je het juiste antwoord weet, stuur het dan naar mij via een 'privé bericht' zodat het juiste antwoord niet meteen te lezen valt in de reacties.
- Ik zal vermelden in de reacties wie het juiste antwoord heeft gegeven.
- Om het zo fijn mogelijk te houden, en er voor te zorgen dat het juiste antwoord toch niet verraden wordt in de reacties, zorg ik ervoor dat reacties niet mogelijk zijn, want stel dat het juiste antwoord per ongeluk toch verschijnt in de reacties , kunnen andere leden die de quiz vraag graag willen beantwoorden niet meer deelnemen.
- Mij leek een quiz vraag wel leuk, vooral ook voor mensen die steeds alleen thuis zitten door corona en hun vaak vervelen, vele mensen doen wel graag eens mee aan een quiz\sudoku\.... in een tijdschrift maar dit dien je dan meestal aan te kopen , en deze quiz vraag kan je zonder moeite beantwoorden vanuit je gezellige zetel. Als meerdere leden dit een leuk initiatief vinden kan ik wel regelmatig eens een quiz vraag bedenken en posten, laat je mening hierover gerust weten in een privé bericht.

Succes :).
 
Zijn er nog leden die denken het antwoord te weten?. Stuur dan gerust een privé bericht, ik ben zeer benieuwd :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan