wist wel dat het een grapje was , wilde alleen maar graag de bevestiging van antwanneke of hij het euro teken kon vast krijgen met de combi toets altgr+e
Ik denk het niet dat hij dat voor elkaar krijgt :yahoo:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wist wel dat het een grapje was , wilde alleen maar graag de bevestiging van antwanneke of hij het euro teken kon vast krijgen met de combi toets altgr+e
Wel mooi hoe deze uit de printer rolt!
Heb je de achterkant ook?
ist gelukt !!!!
welke idioot gebruikt er nu anders nog alt+f4; ctrl+n; alt+s; ctrl+shift+esc enzovoort?
Je gelooft het niet, ik zie Alt+f4. Dacht: "Waarvoor dient dat" Geprobeerd en ........ € gevallen.
Gebruik dat regelmatig blindelings. Maar zag het niet. STOM van MIJ..... Zal wel opkomen van oude dag zijn zeker.
Je gelooft het niet, ik zie Alt+f4. Dacht: "Waarvoor dient dat" Geprobeerd en ........ € gevallen.
Gebruik dat regelmatig blindelings. Maar zag het niet. STOM van MIJ..... Zal wel opkomen van oude dag zijn zeker.
als ik alt+F4 in drukt dan sluit bij mij de geopende brouwser .... altgr+e geeft bij mij de €
Ziehier een lijstje
Heb er nog een paar die ik regelmatig gebruik
Windows toets + Linker pijl – Dock links
Windows toets + Rechter pijl – Dock rechts
Windows toets + Pijl omhoog – Maximalizeren
Windows toets + Pijl omlaag – Minimalizeren
Windows toets + P – Niet langer zoeken op een laptop wat nu weer de rare combinatie is om je scherm extern te zetten
Windows toets + Spatie – Maakt je vensters doorzichtig en laat je de desktop / Gadgets zien (Werkt ook in Vista met de Sidebar)
Windows toets + T – Activeert de Taakbalk onderin, je kunt dan met de pijltjes toetsen links en rechts door de open applicaties lopen, met pijl omhoog naar een applicatie met meerdere vensters en met Enter het scherm selecteren wat je wilt activeren.