Opgelost video menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

patty1

Steunend lid
Vip Lid
Hallo alemaal
Ik heb 2 vragen:
1 Ik heb een serie op dvd staan op de pc, als ik die afspeel met vcl zie ik bij alle dvds een hoofdmenu behalve bij disc 2 daar zie ik maar een klein stukje van het beeld heb al verschillende players geprobeerd en ook de film opnieuw maar niets helpt het blijft hetzelfde.Instelling in de vcl heb ik ook al gedaan ,weet iemand wat ik kan doen?
2 nu zie ik dat het bup bestand bij eigenschappen staat op openen met vcl. bij de andere staat bij eigenschappen openen met een app kiezen.kan dit kwaad of kan ik dit herstellen?Liefst niet zo moeilijk .
 
@Patty Je bestandsextensies zijn nog altijd verborgen, niet zichtbaar...
In #14 legt @Deus je uit met de link op de eerste lijn wat je moet doen om dat op te lossen.

Als je wil reageren op het bericht dat vlak boven je eigen bijdrage staat hoe je niet te citeren, tik gewoon je reactie in het voorziene vak :

1712150019044.png
 
pagadder het is de serie medium en dan seizoen 2 dvd 2 afleveringen sweat dreams-, too cose to call-.judge jury and executioner-en ,dead aim, ik heb hem al geconverteerd naar mkv maar dat werkt ook niet. kan dus de film zelf afspelen alleen het dvd menu opties mis ik
 
Medium S2 DVD 2

Had u eerst de "commentaren" gelezen had u dit zien staan: Medium Seizoen 2 Dvd 2 <<Dank voor de moeite maar ook deze DVD is niet in orde.>>

U moet niet verder zoeken...

deze dvd staat er nog eens op als S2 dvd 2 van 6
maar deze post is al 8 jaar oud.
Met een "fatsoenlijke" payserver zou je ze nog wel kunnen afhalen.
 
zelf zie ik dat dat van de serie Medium tot en met Seizoen 7 dvd 4 werd geuploaded , de post zelf is 1998 dagen oud is ..en nog op te halen met een goede payserver
*de post van Seizoen 2 dvd 2 geeft hier aan compleet te zijn maar er ontbreken 800 blocks en kan zodoende ook niet afgespeeld worden ...
 
J W Ik heb de comentaren wel gelezen dus die heb ik wel geprobeerd want soms doet hij het dan wel,maar zoals diegene al zei die was niet goed.Ik gebruik eweka dus best wel een goede.En Qtex ik gebruik eweka.Weet iemand een andere die goed is misschien?
 
Hallo Allen Ik heb alles gedownload wat er is en op iedere dvd2 is het menu gewoon voor de helft dus valt er denk ik niets aan te doen,Ik wil wel iedereen bedanken die zich voor mij heeft ingezet om te helpen en tips te geven,jammer want had het graag opgelost.DANK U WEL ALLEMAAL
 
Hallo Allen Ik heb alles gedownload wat er is en op iedere dvd2 is het menu gewoon voor de helft dus valt er denk ik niets aan te doen,Ik wil wel iedereen bedanken die zich voor mij heeft ingezet om te helpen en tips te geven,jammer want had het graag opgelost.DANK U WEL ALLEMAAL
Er worden vele series terug "herpost" en dan blijven de fouten bestaan.
Dit zal hier ook het geval zijn.
 
Ok, bedankt voor update.
Gaf eigenlijk ook geen oplossing voor het beeld probleem maar eerder keuzemenu en afspelen met de meeste spelers zonders eerste manueel een bestand te moeten kiezen

VIDEO_TS.VOB is eigenlijk je keuzemenu beeld.
Je ziet daarin de opties of afleveringen je kan kiezen.
Als je geen VIDEO_TS.IFO bestand hebt krijg je wel dat beeld (wat bij jou dan slechts een deel was) en er staan mss ook een paar afbeeldingen in van episodes.

Je zal echter geen enkele optie kunnen kiezen. De nodige info daarvoor staat in het Video_TS.IFO bestand.
Als dat niet aanwezig is maar wel een VIDEO_TS.BUP hebt en die dan naar Video_TS.IFO kopieert zou het keuzemenu weer moeten werken zoals het hoort.

Spijtig het niet te fixen is maar je kan de serie wel bekijken, niet? Mss wat lastiger maar een gekregen paard....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan