Varia Foto's en video's overbrengen van PC naar TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Daar ik door ziekte vele maanden aan huis ben gekluisterd, zou ik de vele foto's en zelf opgenomen video's - die allen op heden op mijn PC zijn opgeslagen - willen bekijken op mijn nieuwe grote TV.

Beiden staan in dezelfde kamer op 10 meter van elkaar.

Hoe kan ik dit bewerkstelligen ?
Met een kabel - met streaming - via WiFI - ????

Flamingo šŸ¤“:)
 
via Google Chromecast kan dat. dat is via een aansluiting HDMI aan u tv, dan kan je draatloos van u pc naar uw tv.
maar misschien heeft u tv dit al ,als je op uw pc google chrome open en dan kies je via de 3 puntje bovenaan dan op casten
als hij dan een apparaat hier vind bv uw tv dat kan casten kan je uw draadloos uw pc verbinden met uw tv maar zie wel dat je met beide apparaten op het zelfde wifi netwerk zit

1679502050281.png
 
Ik heb op mijn tv de mogelijkheid om een stick in te pluggen en film of foto's te bekijken.
Dus externe schijf of stick geeft u makkelijk toegang tot bekijken. Fluitje van een cent.
 
Besten,

Holalalalalal

Al die mogelijkheden.
Ik zal een tijdje zoet zijn om die allen uit te zoeken - mijn TV onderdelen te bekijken - mijn PC mogelijkheden na te zien.

Dank aan allen.

Flamingo šŸ¤“(y)
 
Ik heb mijn Samsung TV ingesteld als tweede computerscherm en verbonden met de de computer met een HDMI kabel van 7 meter. Deze kon ik gemakkelijk blind leggen. Wat wel moet gebeuren is dat je de bron (source) op de TV wijzigt wanneer je zo wilt werken want je wilt ook wel eens gewoon naar tv kijken. Voordeel is wel dat ik van uit mijn luie zetel het tweede scherm, de tv dus , bedien met de draadloze muis op een bijzettafeltje en aan alle computerfuncties kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan