Microsoft-video toont nieuwe Fluent-pictogrammen met nep Windows 10 Startmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
1597728644101.png

Nep nieuw startmenu
1597728769221.png

Werkelijk nieuw startmenu

Het ontwerpteam van Microsoft heeft een nieuwe video van de opnieuw ontworpen pictogrammen in Windows 10 geüpload, die het oude platte "moderne" ontwerp vervangt.

Microsoft zegt dat het hun missie was om " een mooi, bewegend, samenhangend pictogramsysteem te creëren " en dat " de resulterende One Microsoft icon-ontwerptaal uniek is voor Microsoft en onze merkpersoonlijkheid weerspiegelt. "
 
Marketingtaal om ons iets te doen slikken waar ze beter eens wat langer vanaf zouden blijven. Geef je klanten nu eindelijk eens de tijd om aan iets te "wennen" aub !
Al die looks doen gewoon niets af aan het feit dat er nog véééél werk op de plank ligt en te wensen is voor gebruikers dat wél een positieve verbetering zou zijn...
 
Ik heb het gehad met Microsoft. Schoon genoeg.
Er is alleen nog ergernis. Men is meer bezig met instellingen dan met productief werk.

Eigenlijk een mirakel dat dit OS nog iets kan doen werken voor meer dan een uur zonder een probleem tegen te komen, gelijk wat je doet. Knowlege Base is gewoon een klachtmuur voor gebruikers.

Terug naar Open Source of een Chinees OS ?

Tiens, de afkorting hiervan is OS, zoals in de betekenis van 'operating' system (dus als 'werkend' systeem).
 
Eigenlijk een mirakel dat dit OS nog iets kan doen werken voor meer dan een uur zonder een probleem tegen te komen, gelijk wat je doet.

Zeer hypocriet voor iemand die waarschijnlijk zen hele leven met Windows werkt, en nu nog steeds. Geen balle kent van een ander OS, maar wel totaal ongepaste commentaar geeft op een zeer stabiel OS dat zen pluimen al lang verdiend heeft. Zulke uitspraken zijn echt te laag en zinloos om serieus te nemen. De klokken ergens horen luiden maar de klepel niet weten hangen. Zoiets noemen ze dat. Ga gerust naar uw veel beter Open Source, en als je dat ECHT kent, kom dan de voor en nadelen eens vertellen binnen een paar jaar. Vooral als ze met het 10.000ste nieuw project gestart zijn en 9.999 terug links laten liggen hebben omdat ze het moe zijn, of dergelijke.

Nee, zulke uitspraken getuigen van weinig kennis van zaken. Daar neem ik geen letter van terug!
 
Zeer hypocriet voor iemand die waarschijnlijk zen hele leven met Windows werkt, en nu nog steeds. Geen balle kent van een ander OS, maar wel totaal ongepaste commentaar geeft op een zeer stabiel OS dat zen pluimen al lang verdiend heeft. Zulke uitspraken zijn echt te laag en zinloos om serieus te nemen. De klokken ergens horen luiden maar de klepel niet weten hangen. Zoiets noemen ze dat. Ga gerust naar uw veel beter Open Source, en als je dat ECHT kent, kom dan de voor en nadelen eens vertellen binnen een paar jaar. Vooral als ze met het 10.000ste nieuw project gestart zijn en 9.999 terug links laten liggen hebben omdat ze het moe zijn, of dergelijke.

Nee, zulke uitspraken getuigen van weinig kennis van zaken. Daar neem ik geen letter van terug!
Hartelijk dank beste DDragon80. Ik zal met uw uitspraak alleszins rekening houden. Ik ben echt blij een oprechte vriend te leren kennen, waarmee met tact en diplomatie meningen kunnen worden gewisseld.
 
Lees ik met véél belangstelling, maar daar heb ik echt wel een woordje uitleg bij nodig ! Om te beginnen : wat is in godsnaam een Toast Script ???
Een Toast script maakt een melding mogelijk voor een niet-modaal, onopvallend vensterelement dat wordt gebruikt om korte, automatisch aflopende informatievensters weer te geven aan een gebruiker.
 
Laatst bewerkt:
En wat is de link met ConfMgr Updates ? action button ? Heb artikel nu al een paar keer gelezen en tast nog altijd een beetje in het duister.
 
En wat is de link met ConfMgr Updates ? action button ? Heb artikel nu al een paar keer gelezen en tast nog altijd een beetje in het duister.
Je krijg met dit scriptje in feite een popupscherm zodra er updates beschikbaar zijn. (beetje een makkelijke script voor een automatische implementatie voor een systeem en systeemmanagement). Voor een beginner zou ik het links laten liggen.
 
Ik ben absoluut géén beginner, maar krijg weinig of geen hoogte van wat die ConfMgr nu precies is en waar beschikbaar. Lijkt me iets voor een centraal beheerd serverpark.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan