Hardware Uitbreiding PC met extra PCI kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik heb een desktop met een AS Rock moederbord B85M Pro4 en ik zou het willen uitbreiden met extra USB aansluitingen.
Kan ik hier een PCI card aan toevoegen. PC met W11 pro

Pcie Naar Usb 3.2 Gen 2 Kaart Met 20Gbps Bandbreedte 5-Poort (3X USB-A -2X USB-C) converter Pcie Splitter Voor Windows 10/8​


Groetjes
 
@amandus:



snelheids testers van ssd's.

omdat ik @Deus input waardeer
 
  • Leuk
Waarderingen: Deus
Sedertdien vragen verschillende bereidwillige helpers om de resultaten van de schijf te kennen, zonder en voorafgaand aan wijzigingen in en aan het systeem. Enkel als die bekend zijn kan je - als je achteraf zaken wijzigt - zien of het iets uithaalt of niet...
Dat had je meteen kunnen doen en dan waren er misschien kosten vermeden ...
 
Ik snap het ook niet.
Heb zelfs nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag in #12, welk merk, model, type, weblink ervan, hoe ze gebruikt is...
En ook graag hoeveel ruimte er nog vrij is.

Al 2 glazen bollen geprobeerd maar daar was die info ook niet in te vinden...
 
Ik snap het ook niet.
Al 2 glazen bollen geprobeerd .....
zulke:
1717710323939.jpeg

of andere?
 
  • Haha
Waarderingen: Deus
Het item heeft zichzelf vastgereden en de TS geeft niet meer thuis of althans toch geen antwoorden.
Ondertussen is het ook niet meer helder welke vragen hij nu eigenlijk heeft en weten we dat de hardware zal worden aangepast en de aankoop daarvoor toch al gebeurd is ...

Ik ga dan ook dit topic sluiten en stel voor dat TS (@amandus88 ) zijn vragen die na de installatie nog blijven opnieuw stelt in een nieuwe discussie en liefst zo helder mogelijk, inclusief testresultaten indien relevant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan