Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Ddragon

er stond een utp hub tussen maar ook na verwijderen daarvan en herstart digicorder kon die mens van Telenet nog niet inloggen op mijn toestel. Vreemde zaak want 10 minuten later bij zijn collega werkte het wel. En in het verleden met die utp hub is er al van op afstand ingelogd geweest. ik ga uit van een foutje aan de andere kant maar het maakt niet meer uit. Alles is nu in orde.

Net nog een telefoon gekregen van Telenet uit. na release van een update houd men nog steeds in de gaten of er een plotse stijging is van storingen etc. Ook gaat doorgegeven worden aan de labo om de laatste update na te kijken. Mijn toestel gaat steeds in diepe slaap. De meeste mensen hun toestel blijft stand-by staan. Bij mijn toestel duurt het dus enige tijd om te starten. de updates voor digibox en digicorder zijn dus identiek. Voor wat betreft die interface, die word bepaald adh van harde schijf detectie. Dus mogelijk was de digicorder bij mij nog aan het opstarten terwijl de HD detectie werd uitgevoerd. De opnamefunctie was verdwenen omdat er bij het updaten geen detectie is geweest van de harde schijf. Waarom deze zich net op dat cruciale moment niet heeft aangemeld gaan we niet achter komen vrees ik. Het word nu doorgegeven aan de labo en er zal verder onderzoek gebeuren achter de schermen. Dus Telenet is nog steeds goed bezig met de opvolging van haar klanten. dat is de positieve noot om hier uit te onthouden.

Bijkomend kwam ik nog dit aan de weet. De zwarte digicordeer van het model MD2100 dateert van 2013. Dus mijn toestel kan niet 6 jaar oud zijn. Ook dat gaat nagekeken worden. reden van de zwarte versie vas dat de MD2200 nog niet klaar was. Ze zouden zonder stock komen te zitten. Dus werd het moederbordje van de MD2100 in de zwarte behuizing gestopt bij wijze van noodoplossing. Dus nu weet ik tenminste welk toestel ik in huis heb. De oude MD2100 in zwarte behuizing. En nu hopen dat de komende 6 jaren terug dik in orde gaan zijn bij Telenet.
 
Mijn pa is het hier op dit forum al jaren afgebold. de account bestaat nog. En zelf heb ik niet de behoefte hier regelmatig binnen te springen. Nu geloofwaardig genoeg J.W.? trouwens, aan mijn pa zijn vriend heb je verteld dat je de vraag om medewerker te worden hier steeds hebt weggewuifd om bepaalde redenen. Je post hier toont welke reden dat was. waarom associeer je een persoon die een klacht formuleert automatisch als een 'moeilijk en lastig mens', want dat bedoel je toch als je beweert mijn verhaal ongeloofwaardig te vinden? Of noem je mij een leugenaar, of een fantast? Spreek rechtuit ipv rond de pot te draaien.

Uw pa als ongeveer 90 jarige lid van dit forum... komt niet echt als geloofwaardig over.
 
Uw pa als ongeveer 90 jarige lid van dit forum... komt niet echt als geloofwaardig over.

Als je geen bijdrage hebt die verband houd met de lopende topic hou dan je mening voor jezelf. Wat mijn pa doet zijn zijn eigem zaken. deze acount staat hier al 7 jaar en Ivan heeft niet graag dat iemand een dubbele acount heeft. Doel is dat iemand iets heeft aan de 'inhoud' van dit stilaan vervuild rakende topic. back-off JW
 
Wat mijn pa doet zijn zijn eigem zaken. deze acount staat hier al 7 jaar en Ivan heeft niet graag dat iemand een dubbele acount heeft.

Deze account gemaakt in april 2010 is NOOIT van uw pa geweest. Verleden jaar (2016) schreef u hier op het forum dat uw ouders 80-plussers waren en niets kenden van internet.
 
@J.W. het account "etgohome" werd geband ..m.a.w. het is niet meer nodig deze terecht te wijzen ..
 
Ik heb er een slotje op gedaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan