Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste ik zou een snelhied moeten hebben van 120 mb per/s
alsik de test doe op speedtest.net haal ik die wel maar als ik download via grabit haal ik max 13 mb per/s

ik heb een payserver bij powernews en ook 120 mb per/s is het abbonement ,
ik zit ook bij eweka en als ik download met beide of afzonderlijk dan heb ik onderbrekingen van 0 zie bijlage kan iemand dat verklaren ?
 

Bijlagen

  • test 3.jpg
    test 3.jpg
    26 KB · Weergaven: 141
  • test.jpg
    test.jpg
    64.5 KB · Weergaven: 173
ik heb dit ook gehad
van alles geprobeerd en gebeld naar Telenet

en uiteindelijk lag het aan de payserver
dus zou aanraden ff contact op te nemen met je payserver

en je moet je niet laten wijsmaken dat het telenet is

dat is mijn ervaring
 
heb je een tool op je pc geinstalleerd zoals de Avg Pc Tune Up en is je profiel dan goed ingesteld ...
in de onderstaande afbeeldingen zie je hier 2 verschillende download snelheden vermeld ...
de 1ste betreft bij een ingesteld profiel ingesteld vanaf 50Mbps
de 2de betreft dus een profiel dat juist werd ingesteld op 100Mbps
het betreft hier dus een Whoppa abbonoment met bedraad internet

Ashampoo_Snap_2014.01.24_19h12m26s_006_.pngAshampoo_Snap_2014.01.24_19h13m07s_007_.png

**lees ook dit eens na !

Hoe kan ik mijn internetsnelheid verbeteren?

opmerking:
*Maak je gebruik van een 10/100 Mbps-switch en heb je een abonnement met snelheden boven 100 Mbps (vb. Internet 120)?
Dan vervang je die beter door een gigabit-switch.
 
Ik kwam bij Telenet amper aan 20mbps en upload aan 5,4.
Ben nu naar Snow overgestapt en is niet veel beter.
Heb wel TuneUp utilitys 2013 geinstalleerd......
Getest met Ookla
 
Met SNOW haal je surfsnelheden tot 30 Mbps voor download en tot 2,5 Mbps voor upload.

bron
 
ik heb ook een abonnement van 120 MB bij Telenet en ik download tegen een snelheid van 115MB dus perfect in orde
dag en nacht

zonder tooltjes hier en daar of ergens een instelling te veranderen
 
Beste ik zou een snelhied moeten hebben van 120 mb per/s
alsik de test doe op speedtest.net haal ik die wel maar als ik download via grabit haal ik max 13 mb per/s

ik heb een payserver bij powernews en ook 120 mb per/s is het abbonement ,
ik zit ook bij eweka en als ik download met beide of afzonderlijk dan heb ik onderbrekingen van 0 zie bijlage kan iemand dat verklaren ?

Als ik zo eens naar uw downloadsnelheid in GrabIt kijk zie ik wel veel onderbreking in het downloaden, maar maar zelfs op het einde, waar uw snelheid het laagst is, hebt u toch nog meer als 9500 KB/s en in de vorige stukjes hebt u toch ongeveer 20 à 30% meer snelheid wat ongeveer 12.000 à 13.000 KB/s terwijl uw maximum snelheid (die u in werkelijkheid nooit volledig kunt benaderen) ongeveer 15.000 KB/s is

Wat is dan uw probleem, uitgezonderd het steeds uitvallen van het downloaden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan