Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zal je eens een truukje leren, je kan dit doen op de adresbalk of in een teksteditor wat soms makkelijker is, bv notepad of...Samsung Reparaties
de link is te lang om hier in te plakken, daarom heb ik hem onder Samsung Reparaties geplaatst.
Klopt, vorig jaar ééntje van 3m hoog op een tegelvloer gevallen. Was op het eerste zicht nauwelijks iets aan, tot ik een wandeling ging maken: geen mobiel bereik. Iets stuk op het moederbord, geen enkele hersteller wou eraan beginnen.Als #1 werkelijk zo is m.a.w. heeft onder auto gelegen ... dan zou ik er geen euro meer aan spenderen.
Er zal dan intern wel véél meer kapot zijn dan enkel het scherm.
Zo blijven we bezig - wat natuurlijk de bedoeling isAls je vlug voor hebt dat uw smartphone stukgaat, dan koop je toch een Fairphone?
Fairphone-toestellen (vanaf de Fairphone 2 tot en met 5) zijn ontworpen voor zelfreparatie, met een maximale 10/10-score voor repareerbaarheid door iFixit. Gebruikers kunnen eenvoudig onderdelen zoals schermen, batterijen en camera's vervangen met behulp van reserveonderdelen uit de officiële webshop.