Microsoft scam via de telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kort en helder : "Sorry, géén interesse. Ik ga nu ophangen. Nog een prettige dag" en inhaken... Ben ik saai ?
Ja, gij saaie mus. Ge moet het die mensen moeilijk maken, zeker wij met verstand van zaken. Het zijn moderne zakkenrollers he makker. Hoe langer wij ze aan het lijntje houden hoe minder tijd ze hebben om aan een ander zijn geld te zitten. Ik doe eigenlijk niet liever. Maar ik moet er wel de tijd voor hebben en dat heb ik helaas niet altijd, of zelfs meestal niet.
 
Als ze bellen en het is Engels met haar op....... Gewoon verder doen in Uw West-Vlaams. Doen alsof je ze niet begrijpt want je kent geen Engels.
Zij kennen dan ook Uw taal niet hé. Zeker niet beginnen in de taal die ze je aanspreken. Als ze hier naartoe bellen, dan ben ik Vlaming. Mijn taal is hier voorgeschreven.
Willen ze mij bereiken, dan in mijn taal. Voor iedereen!
 
Als ze bellen en het is Engels met haar op....... Gewoon verder doen in Uw West-Vlaams. Doen alsof je ze niet begrijpt want je kent geen Engels.
Zij kennen dan ook Uw taal niet hé. Zeker niet beginnen in de taal die ze je aanspreken. Als ze hier naartoe bellen, dan ben ik Vlaming. Mijn taal is hier voorgeschreven.
Willen ze mij bereiken, dan in mijn taal. Voor iedereen!
Diegene die ik aan de lijn gehad heb sprak Nederlands met haar op, maar welk haar, dat weet ik niet. Toen ik die boos gekregen heb, sprak die zijn eigen taal, maar daar kon ik niets van maken, zeker geen Spaans of Italiaans, dat herken ik en versta ik ook voor een deel. Pools herken ik ook, laad en los genoeg polen. Dat was het ook niet, maar leek er wel wat op.
 
inderdaad Mik .. ook ik ben van mening dat indien men me belt dat diegene Nederlands tegen me spreekt zo niet haak ik gewoon in ..
this al verschillende malen gebeurt dat men of in het Engels , Duits of in het Frans me aanspreekt ..wel dan haak ik gewoon in .
 
Ik leg de haak er naast. Dan praten ze in het luchtledige. Kost hen tijd, die niet effectief is. Ik krijg nu geen telefoontjes meer.(y)
 
Deze week maakte ik voor het eerst mee dat ze zelf neerlegden.
Ongepland had ik gezegd: „I think you are crazy“.
 
Lang geleden ook zo één telefoontje gehad......wist al direct dat dit onzin was. Ik zeg hem dat hij een oplichter is en dat hij uit de Bijlmer komt.........., die kerel haakte direct in.....
nooit meer telefoon gehad.
 
Ik neem nu een tijdje op m'n vaste lijn geen telefoontjes meer op maar bel nadien 1919 om te horen wie me belde en dan bel ik die voor mij "bekende" nummers terug en nu krijg ik geen rare telefoontjes meer . . . dus even doorbijten . . .
 
Ik neem nu een tijdje op m'n vaste lijn geen telefoontjes meer op maar bel nadien 1919 om te horen wie me belde en dan bel ik die voor mij "bekende" nummers terug en nu krijg ik geen rare telefoontjes meer . . . dus even doorbijten . . .
Of je koopt je een toestel met nummerherkenning. Dan hoef je niet terug te bellen. Dan zie je wie je belt meteen. Nummers die je kent kan je al dan niet in het geheugen zetten. Hangt van het type toestel af dat je koopt.
 
Denk niet dat ik een speciaal toestel koop om dan hun nummer te weten + moet dan ook nog de nummerherkenning abonnement betalen , 1919 is inbegrepen en er zijn nog wel andere mensen dan die fake mensen die bellen , dan weet ik wie me belde en dan bel ik terug ...zonder meer abonnementen of kosten van een nieuw toestel , ik ga daarvoor niet gek doen, en als je dan nooit opneemt stoppen die fake mensen ook met bellen na een tijd .... .
 
Denk niet dat ik een speciaal toestel koop om dan hun nummer te weten + moet dan ook nog de nummerherkenning abonnement betalen , 1919 is inbegrepen en er zijn nog wel andere mensen dan die fake mensen die bellen , dan weet ik wie me belde en dan bel ik terug ...zonder meer abonnementen of kosten van een nieuw toestel , ik ga daarvoor niet gek doen, en als je dan nooit opneemt stoppen die fake mensen ook met bellen na een tijd .... .
Wij betalen niets meer, want we vinden zo al dat we meer als genoeg betalen. Wij kunnen 20 nummers opslaan in het geheugen van de telefoon zelf. Op deze manier moet je geen extra kosten betalen en wij hebben dit toestel ook niet zomaar gekocht, wij hebben dit pas gekocht toen ons vorig het begaf. Met deze 20 nummers is dit voor ons althans voldoende om onze naaste vrienden en kennissen erin te stoppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan