Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Te goed om waar te zijn - is soms toch echt waar..!
Reeds vorig jaar had Airbus in Toulouse en Bordeaux een eerste vlucht gedaan met een elektrisch vliegtuig.
► Het toffe is dat de leider van het project lang ervoor met mij van gedachten heeft gewisseld over het gebruik en de toepassing van de type 18650 cellen. Via de Prius-Touring club hebben we elkaar leren kennen en heeft hij ervaren dat ik 16.5 kWh uit 85 kg Heter-cellen kon halen.
Iedereen nu CrossSeason banden opleggen. Een zomerband die in CH, A en D gecertifieerd is voor de winter. Dus nooit meer winterbanden extra kopen.
De Car Show fe-no-me-naal. En de Michelin dag zeer tof met allerlei regen- en sneeuw simulaties + tocht naar de cols van de Mont Blanc (niet tot boven).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.