Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
@ Allemaal:

► Moet jullie nu eens wat weten? Ik heb een tijd geleden op het net een vragenlijstje van Michelin ingevuld een er verder geen aandacht aan besteed. Eén van de vragen was, geloof ik: “waarom denk je dat je door Michelin zou uitgekozen worden om naar de Car Show in Genève mee te gaan? ".
Ik weet niet zo goed meer wat ik geschreven heb (geen echte e-mail, maar web formulier dus geen kopie), maar ‘t zal wel iets in de aard van ‘meer dan gewone interesse voor EV-auto's en zo meer’ geweest zijn.

► ► Pas vorige week kreeg ik een mail dat ik mee mag en me morgenvroeg, donderdag mag aanbieden op de vertrekplaats van Abelag –een privé-jet vliegtuigmaatschappij. Diner en overnachting ergens in een Chateau over de grens in Frankrijk.

Abelag.JPG

Omdat er zoveel troep op Internet rondgaat, heb ik nog eens geschreven dat ik met die reis in de war was en wie de vlucht + ingang + hotel betaald... Antwoord van Michelin: “alles betaald door Michelin”. Zodoende...

Hopelijk geen misplaatste internet-grap...

Interesse voor Groene Auto's is nog voor veel goed - zie je wel.

WaWa
 
pas maar op dat ze uw huis niet leeg halen terwijl je staat te wachten op je vlucht ....
 
@ Q.: Mijn vrouw is thuis en er zijn sterke mannen mijn terras aan het renoveren.

@ DD.: Dit was de bewuste 'wedstrijd' niet. Het was gewoon de vraag of ik mee wil en waarom ik zou gekozen worden.

Allééz mannen; een beetje positief meedenken. Gisteren nog van Michelin een herinnering gekregen met precieze weg naar Abelag (ik ben al gaan kijken en alles klopt).
 
Merci - verslag volgt.

Véél supercars, maar ook groene auto's.
 
Merci - verslag volgt.

Véél supercars, maar ook groene auto's.

Allemaal groene auto's ?? Er zal toch best wel een witte of blauwe tussen staan :lachen78:

Geniet er van WaWa en we lezen het verslag wel ;)
 
Wauw wawa, dat is nu pas eens een cadeau winnen toch. Veel plezier daar en het loopt wel goed hoor. Denk niet dat ze ondertussen je huis gaan leeghalen hoor. Een klein beetje vertrouwen mag je wel hebben toch?
 
Meer commentaar volgt...

Meer commentaar volgt...

...ondertussen mijn kuiten laten masseren en uitrusten.
Most impressed: Aston Marting DBX - biggest dissepointment: de Mitshubishi iMiev
Autotired.JPG
Eerst nog wat uitrusten.
 
Er was wel veel te zien, maar ik blijf verder doen met mijn 'oude' Prius die omgebouwd is om 100 km als EV te kunnen rijden. Mijn laatste 700 km kon ik doen met 1.1 l/100 km.
Op de 'Geneva Car Show' was er nog niets die dat kon evenaren.

Een opvallende verschijning was het Zwitserse RINSPEED met een op de i3 gebaseerde wagen waarvan het stuur kon zwenken naar links of rechts of helemaal wég voor autonoom rijden. Hiervoor komt een periscoop boven de wagen uit waarin alle meet en registratie apparatuur zit om zorgeloos de weg op te gaan en ondertussen je krant te lezen.
P1000010_HDR.jpg
 
Geen auto-dinges, maar omdat ik onverzadigbaar ben met techniek, was ik op de 'Imaging en Drone days' in Brussel.

Toch ook bijna een voertuig?

Knidddpzfsel.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan