Status
Niet open voor verdere reacties.

DDragon80

Beheerder
Forumleiding
Admin
Ik kom tegenwoordig veel vragen tegen over tablets. Welke kopen, hoeveel spenderen, enz. En ik vraag me eigenlijk af waarom zulk product zo populair is. En ik raak er echt niet uit.
Wat stoort mij persoonlijk aan een tablet? De invoer. Waarom? Men heeft op elke laptop een touchpad waarmee men de muis kan vervangen. Handig wanneer men geen muis ter beschikking heeft of wanneer een muis te moeillijk is wegens plaatsgebrek ofzo. Maar toch verkiest men een muis boven een touchpad. En iedereen is van die mening bij mijn weten. Waarom? Omdat dit gemakkelijker werkt. Ook kom ik sporadisch een virtueel toetsenbord tegen op de servers waarmee ik werk wanneer een fysiek toetsenbord niet aanwezig is of wegens andere redenen. Dit is eigenlijk voor noodgevallen wanneer het echt niet anders kan. Is ook nooit een succes geweest eigenlijk maar eerder een noodzaak. Geen automatisme mogelijk zoals wanneer men blind typt enzo, kortom een serieuze beperking.
Dan het scherm. Iedereen wilt een grotere TV, een groter computerscherm, ... en ja, plots moeten ze alles op een 12" duwen en iedereen vind dit plots geweldig?
En wat zie ik nu. Iedereen roept het van de daken hoe zalig zo'n tablet wel is. Met een touchscreen (in meer of mindere mate gelijkaardig aan een touchpad, maar wel beter) EN een virtueel toetsenbord. Wow, daar zat iedereen op te wachten. Een echte zaligheid.... euhm.... of toch niet???
Ik stel me dan ook zeer de vraag of iedereen gewoon de massa volgt omdat het zulk "wow" effect heeft. Of dit echt aanschaft omdat het echt gemakkelijk werken is...? Een mens is en blijft een kuddedier, volg de grote meerderheid, ook al is het naar de afgrond.
Ik zie zeer veel mensen terugkomen van een smartphone met een touchscreen. Het is nieuw, het is hip,...
Ben ik de enige die zich vragen stelt over deze hype? Een virtueel toetsenbord dat nooit iemand gesmaakt heeft en plots het van het werd...? Een touchscreen dat al zeer lang bestond in HMI toestellen voor doelgericht gebruik en plots tot ieders verbeelding spreekt. Ook al is een muis praktischer en beter voor je motorische anatomie.

Wat zijn de echte voordelen?
- Zeer mobiel en flexibel.
- Vrij krachtig en snel.


Ik heb hier veel tegenstrijdigheden vermeld die vragen oproepen. Ik ben van mening dat zeer veel mensen dit kopen wegens de foute redenen. emails nakijken en schrijven. Surfen op het net, ... Een deftig invoer apparaat en scherm zijn hier bijna een noodzaak, en dit vind ik persoonlijk niet terug op een tablet.

Bij deze mijn visie op de mobiele toestellen zoals smartphones en in grotere mate de tablets.

Wat denken jullie?
 
O.K. Interessant: direct in China bestellen!

WW

Ja natuurlijk, hier is het iedere maand euro's tellen dat iedere euro dat ik kan uitsparen dubbel telt. Dus als ik 20€ kan sparen op een tablet, twijfel ik geen moment. Pas op, ik vertrouw niet zomaar hoor. Ik heb voor ik de flytouch gekocht had een maand lang een hoop chineese sites vergeleken en onderzocht. Die site kwam er als meest betrouwbare site uit, en is nog eens goedkoop ook,niet de goedkoopste maar wel veel goedkoper als in belgië. De tablet van de kids was in china 24€ goedkoper+ dubbel zoveel ram+ snellere processor.
 
Dat is nieuw. WOT zou er maffia praktijken op nahouden? Ik gebruik het al twee jaar en de sites dat ze blokkeerden waren telkens sites die bedenkelijk waren. Niettemin is het lezen van die lange commentaren zeer, zeer interessant.

MVG | Walter

Moet je eens naar de site van BREIN gaan. WoT gaat daar harder af dan bij de gemiddelde Roemeense pokersite :')
 
Een bronvermelding voor WoT? Welnu:

1.- Installeer WoT
2- Ga naar de site van BREIN.

Je hebt zojuist mijn verhaal gereproduceerd! Gefeliciteerd!

Was dáár nu een linkje voor nodig?
 
Nee, daar zeker is geen linkje voor nodig !

Maar, ik had uit jouw bericht (post 33 in dit topic) opgemaakt dat er op de site van BREIN (zoals jij dat schrijft) een artikel over WOT stond.

Ik heb absoluut geen behoefte aan de installatie van WOT.

Een duidelijke reply voorkomt verwarring.
 
Nee, WoT geeft een waarschuwing als je op een 'obscure' site komt. Met stemmen door mensen als jij en ik bepaalt WoT de 'score'. Bij de site van BREIN komt er een waarschuwing te staan die aangeeft dat de site zeer gevaarlijk is. Ga naar een of andere pokersite en die is ook wel gevaarlijk, maar toch minder. Zo zie je maar weer, reviews zijn ook niet alles:
tornadoguard.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan