Windows 10 hotmail of outlook op tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
plots kan ik Outlook mail niet meer aanmelden op de tablet
ik krijg wel de berichten te zien maar kan ze niet openen
er staat onderaan "aanmelden op microsoft "
allemaal raar

ik heb geprobeerd Hotmail of Outlook te herinstalleren maar krijg de melding dat deze niet gaan voor mijn apparaat ...
nochtans altijd gewerkt
zijn er andere mogelijkheden om die hotmail/oulook mail te vinden in en andere app?
 
' een tablet ' ??????
Android, IOS of iets anders, dat is nuttige info en beter dan ' een tablet ' ...
en welke versie ervan, soms is een OS niet meer up te graden door de gebruikte ' oude ' electronische componenten.
 
het is Android
en dit zie ik als ik Outlook wil installeren ( zie bijlage )
maar de vraag blijft , waarom gaat het plots niet meer , altijd gegaan en nu plots niet meer geschikt

Thomson TE010-RK1BK32
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    47.6 KB · Weergaven: 71
versie van Android?


een gebruiker die zijn toestel niet kent: hopeloos.
ik wens je veel S6 toe voor het vinden van een oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Thomson TE010-RK1BK32
Dat is een extreem goedkope tablet (hij kostte destijds circa € 80,-) met slechts 1 GB RAM. Zie hier: https://www.promobutler.be/fr/elect...tablette-pc-ordinateur-ordinateurs?id=4047195

Deze tablet werd geleverd met Android 7.1 als besturingssysteem.
wivy heeft in zijn reactie al een link gegeven waarin wordt uitgelegd hoe je kunt nagaan welke versie van Android er momenteel op staat. Doe dat! Als dat nog steeds versie 7.1 is, dan kun je de app Outlook volgens Patrick.S niet meer gebruiken, omdat jouw versie van Android daarvoor te oud is geworden.

In plaats daarvan kun je kiezen voor de app Microsoft Outlook Lite, die speciaal ontworpen is voor Android apparaten met erg weinig RAM. Hij is geschikt voor apparaten met Android 5 of hoger. Er zitten wel nadelen aan. In het volgende artikel worden de apps Outlook en Outlook Lite met elkaar vergeleken: https://www.thewindowsclub.com/outlook-lite-vs-outlook-for-android-how-do-they-compare
Lees dat artikel door.

Wil jij op je Android tablet e-mails lezen van een e-mailadres dat eindigt op @outlook.com of @hotmail.com? Dan hoef je daarvoor geen aparte app te installeren. Je kunt die mails lezen in je browser. Op iedere Android tablet is de browser Chrome aanwezig. Open Chrome en typ dan outlook.live.com. Meld je daarna aan met je e-mailadres en wachtwoord van Microsoft. Dan kun jij je e-mails van dat Microsoft account lezen.

Succes!
 
Rustig WIVY
Ik doe ook maar mijn best...
PhilipV heeft me er ook als attent op gemaakt, dat het vooruit moet gaan bij mij ... heb een jachtig leven achter de rug, in de telecom-sector ... klanten .... grrrrrrrrr!!!!
klanten zijn meestal ongeduldig en wachten niet graag, helaas heeft een tech ook maar twee handjes ... en een baas die zich bezig houdt met statestieken en hoe langer hoe meer verwacht ... dit was mijn leven ... was!
 
Laatst bewerkt:
dag Porrelaar ,
dit is een reactie op je bericht # 6
ik kijk nu naar mijn hotmail berichten via die outlook.live.com en dat gaat goed ( op de tablet ; op de pc geen probleem anders )
moet alleen zeggen dat die Microsoft outlook lite niet gaat
blijkbaar is mijn toestel ook niet geschikt voor dat ook
zie bijlage
maar nog eens mercie
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    47.6 KB · Weergaven: 69
georguy heeft in de Google Play Store gezocht naar Microsoft Outlook. Hij had in plaats daarvan moeten zoeken naar Microsoft Outlook Lite, zoals ik al schreef en zoals wivy nogmaals laat zien.

Maar intussen bekijkt georguy zijn mails via de browser (Chrome). Hij lijkt daar tevreden mee. Hij kan het daarbij laten. Ik denk zelfs dat dat voor hem de beste oplossing is.
 
Dat had ik gezien, PhilipV. Maar ik had ook gezien dat de afbeelding die hij in post #11 plaatste exact gelijk is aan de afbeelding die hij in post #3 plaatste. Dat is een afbeelding van wat hij te zien kreeg, toen hij in de Play Store zocht naar de app Microsoft Outlook. Dus geen afbeelding die hij te zien kreeg toen hij zocht naar de app Microsoft Outlook Lite.
Ik denk daarom dat hij helemaal niet gezocht heeft naar de app Microsoft Outlook Lite.

Misschien maar hierbij laten, want georguy lijkt tevreden nu hij zijn mails via de browser kan lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan