Browser Synchroniseren tussen Pc gsm tablet

Hi
Hoe kan ik synchroniseren tussen Pc, gsm, of tablet.
Als ik op synchroniseren klik op tablet en gsm, en nadien kijk bij andere bladwijzers dan zie ik totaal andere dan op pc of ontbreken er. Dus andere bladwijzers is anders op pc dan op tablet of gsm.
Hoe krijg ik deze gelijk?

Als het je enkel om de bookmarks te doen is :
  • dit is verbonden aan je google account : zorg dus eerst dat op alle toestellen dezelfde account wordt gebruikt en dat je ook aangelogd bent
  • zorg dan dat op elk toestel de synchronisatie ingeschakeld is
  • als er eentje was die afstond moet je de centrale server (Google) de tijd geven om een registratie op hun servers te maken
  • start dan op elk toestel je browser eens op en wacht even
Als het goed gaat zie je de bookmarks zich syncroniseren.

Niet als je Firefox gebruikt uiteraard. Dat is een andere 'omgeving'...
Je wil syncroniseren over tablet (Android = Google universum) en PC (Windows = Chrome, dan Google account) en GSM (Android = ook Google)...
Als één van die 3 buiten dat universum valt zal er dus ook geen syncro mogelijk zijn.

Ofwel stap je van Firefox naar Chrome op alle 3 ofwel ga je de andere richting uit - allen naar Firefox, maar daar ken ik te weinig van om te zeggen wat er dan kan ...

Iemand anders hier die dat wel weet / kent ?

Als ik in Firefox computer iets veranderd heb in de bladwijzers en ik wil dit snel terugzien op mijn smartphone Firefox, tik ik altijd aan beide zijden drie keer op "Synchroniseren". Dan werkt het. Van smartphone naar computer idem dito natuurlijk.

Ik neem aan, als je niet drie keer tikt op "Synchroniseren", zal het na enige tijd ook wel goed komen.

Het gaat tenslotte om een en hetzelfde account.

Terug
Bovenaan