ssd installeren word ssd niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Het clonen ging fijn met Data Migration. Vervolgens SSD op sata port 1 er in geprikt en alles startte meteen op.

dit ook uitgevoerd
Code:
*noteer ook dat je nadien de 100Mb opstart partitie dient te hernoemen ook krijgt deze een stations letter toegewezen ...via schijf beheer dien je deze letter te verwijderen ..
ook dien je deze 100Mb die nu data genoemd word te hernoemen naar " door het systeem gereserveerd " ( zonder haakjes )

Nu start ik windows 8.1 op en als windows geladen is krijg ik deze fout melding



28-11-2014 7-14-55.jpg
 
Laatst bewerkt:
nee Mik deze kun je niet gebruiken ....
jij kunt gebruik maken van Reflect free of van de Acronis true image > untilities > schijf klonen of van de Aomei partition assistant >migrate OS to SSD or HDD er zijn meerdere tools die dit kunnen verwezenlijken ook Paragon heeft dit ter beschikkig.

Ik gebruik zoals je weet Macrium reflect om een clone te maken. Maar als er andere of betere zijn, wil ik dat gerust eens testen.
Maar deze is dus niet goed voor mijn Sandisk.
Trouwens waar kan ik zien op mijn Win7 of die AHCI aanstaat?
 
Test de SSD schijf eens.
Let op dit programma is razend snel. Zodra je het opgestart hebt is de test al klaar. Dit komt uiteraard door de snelheid van de SSD
 

Bijlagen

  • SSDlife Pro 2.5.82.rar
    3.7 MB · Weergaven: 149
en ondervind je nu een verschil nu deze optie aangezet werd !

Ik denk dat ik niet duidelijk genoeg was. De optie stond AAN. Heb op de computer zelf het besturingssysteem gezet. Bios was al ingesteld. Heb daar helemaal geen problemen mee gehad.
Maar gaat inderdaad razendsnel om op te starten of te stoppen. Ook programma's starten. Kortom, alle bewerkingen zijn heel vlug gedaan.
Weet niet wat het betekent dat de test die Lana voorstelde niet werkt bij mij. Op de site heb ik dan die andere versie gehaald en daar zag ik in feite ook heel weinig. Hierbij de info van Crystaldiskinfo.
Crystaldiskinfo.jpg
 
jij Mik diende Crystaldisk niet te gebruiken het was de Tuts die deze diende te gebruiken ..
daar ik het vermoeden heb dat men hem gene nieuwe SSD heeft meegegeven toen hij de miskoop ging omruilen !
 
jij Mik diende Crystaldisk niet te gebruiken het was de Tuts die deze diende te gebruiken ..
daar ik het vermoeden heb dat men hem gene nieuwe SSD heeft meegegeven toen hij de miskoop ging omruilen !

Ja, dat had ik begrepen, maar echt cijfers die vergeleken kunnen worden heb ik niet. Ik wil ook wel weten hoe die van mij is. Let wel, ik twijfel geen moment aan de goede staat van de materialen bij mij, maar het is goed eens te vergelijken hoe het systeem is tegenover dat van anderen. Echt veel cijfers hebben we niet hé.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan