Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Op mijn Samsung tablet type GT P5110 krijg ik sinds enige dagen de mededeling severwachtwoord gewijzigd.Voer nieuw wachtwoord in.
Ik weet niet welk wachtwoord hier bedoeld wordt en dus krijg ik al enige dagen geen e-mail meer binnen.
Tevens is mijn vraag, de tablet heeft besturingssysteem Android 4.2.2.
Is deze te updaten /upgraden en hoe?

Met groet,
 
Zit je tablet in een netwerk gekoppeld? Indien ja, ken ik hier niets vanaf. Dan vraag je je vraag beter aan onze beste vriend Qtex of Lana.
 
Je geeft een antwoord op je eigen vraag eigenlijk. Je krijgt geen email meer binnen omdat het wachtwoord van je account op de betreffende mailserver niet(meer) correct is. Over welke email provider gaat het hier? En heb je toevallig dat wachtwoord gewijzigd?
 
Kijk, ik moest u nog bij vermelden dat server toestanden eigenlijk u ding zijn DDragon80. Ik heb er in ieder geval geen kaas van gegeten, denk dat dit eigenlijk niets met Android te maken heeft.
 
E-mail tablet

E-mail tablet

Je geeft een antwoord op je eigen vraag eigenlijk. Je krijgt geen email meer binnen omdat het wachtwoord van je account op de betreffende mailserver niet(meer) correct is. Over welke email provider gaat het hier? En heb je toevallig dat wachtwoord gewijzigd?
Het betreft Outlook en ik krijg wel mijn mail op mijn PC en smartphone.
Nee ik geen wachtwoord gewijzigd.
 
Het betreft Outlook en ik krijg wel mail op mijn PC en smartphone binnen.
Nee ik heb geen wachtwoord gewijzigd.
 
Dat denk ik ook, gewoon je wachtwoord correct invoeren en dat zou moeten lukken, zeker als het de laatste tijd niet veranderd geweest is, zou dit volgens mij geen enkel probleem mogen opleveren.
 
E-mail tablet

E-mail tablet

Dat denk ik ook, gewoon je wachtwoord correct invoeren en dat zou moeten lukken, zeker als het de laatste tijd niet veranderd geweest is, zou dit volgens mij geen enkel probleem mogen opleveren.

Ik heb inderdaad mijn wachtwoord gewijzigd en het probleem is opgelost.
Iedereen bedankt.
Gr, Javo
 
Het probleem is opgelost ik heb een nieuw wachtwoord ingevoerd en het is opgelost.
Iedereen bedankt.
Gr,
Javo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan