Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben rustig op mijn pc bezig , afgesloten en terug opgestart en hop al mijn iconen kregen er een vierkantje bij (moeilijk uit te leggen) daarom voeg ik er een afbeelding bij.
Heb een systeemherstel gedaan en dat bied geen soelaas.
iconen_monne.jpg


Nu eigenlijk twee vragen : De belangrijkste hoe krijg ik die dingen terug weg en dan een bijkomende vraag hoe kan dat zo plots ?

Bedankt al voor de respons.[OPLOSSING]
Ik heb fxvisor gebruikt en dat gaf telkens een fout.
Zoals Stallion zei oppassen met dit programma.
Heb intussen de Isshortcut in het register gevonden ze stonden er wel ergens (het waren er drie) en heb ze weggehaald. (heb ze wel als reserve ergens opgeslagen-daar ik al een frats voor gehad heb met in het register te klooien)
Het staat er terug zoals voorheen zo ik het gewend was.

Wat heb ik nu juist gedaan :
1. Vista Manager terug geïnstalleerd en die pijltjes terug gezet.
2. Vista Manager terug verwijderd.
3. Echt gezocht naar Isshortcut en de sleutels verwijderd (opgeslagen als reserve)

Het staat er allemaal terug zoals ik gewend was. Zou die pijltjes ook wel terug gewoon worden maar had ze liever kwijt.

Met deze hartelijk dank aan Stallion die me op weg hielp en ook aan Laurek om even mee te zoeken.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is de afbeelding van je snelkoppelpijltje die ontbreekt...
2 mogelijkheden, je pijltjes in je snelkoppels weglaten (weet nog iemand de registeraanpassing???)
*edit* gevonden http://www.pctuts.be/f47/haal-dat-lelijke-pijltje-weg-uit-19595.html

of

het grafisch gedeelte van je pijltje op de juiste plaats terugzetten... (ben aan het zoeken hoe dit terug te zetten)
Bepaalde screensavers kunnen dit fenomeen veroorzaken....
*edit* blijkt dat dit ook via register te komen, stel voor dat je een registercleaner gebruikt en eens kijkt
na een herstart of dit uitkomst geeft... (easycleaner of ccleaner heeft een ingebouwde registercleaner en zijn beide zeer veilig)
 
Laatst bewerkt:
Er stonden hiervoor geen pijltjes op mijn snelkoppelingen, en de isshortcut sleutels staan niet in het register.
Het rare is dat dit zo plots gebeurde (die pijltjes heb ik eens in een ver verleden verwijderd) , heb liever die pijltjes dan die vervangingsafbeelding.
Maar het liefst geen van beide.

 
Denk dat ik het weet hoe dit gekomen is / als ik het mij nog goed herinner heb ik die pijltjes op de snelkoppelingen verwijderd met Vista manager / ben niet 100 % zeker en ik heb dat programma verwijderd , maar heb geen oplossing om dat ding terug goed te krijgen.
 
De logica zou zijn om Vista manager er terug op te zetten en via de software de
pijltjes terug te plaatsen. Daarna gewoon de pijltjes manueel via register weghalen. ;)

Denk dat ik het weet hoe dit gekomen is / als ik het mij nog goed herinner heb ik die pijltjes op de snelkoppelingen verwijderd met Vista manager / ben niet 100 % zeker en ik heb dat programma verwijderd , maar heb geen oplossing om dat ding terug goed te krijgen.
 
Bon, heb die vista manager terug geïnstalleerd en die pijltjes er weer opgezet, dat gaat, nu als ik met het programma die pijltjes terug verwijder krijg ik terug die vervangings-afbeeldingen.
In het register staan die aangehaalde sleutels niet.
Uit benieuwdheid die vista manager terug verwijderd en alles ok ('t is te zeggen mijn snelkoppelingen staan er met pijltjes)
 
Dan rest je nog enkel zonder "vista manager" de pijltjes manueel te verwijderen.
Volgens mij zijn de vervangingsafbeeldingen dan verdwenen.
In het slechtste geval leer je leven met de pijltjes :p
Ik ben ze in ieder geval gewoon, in één oogopslag herken je
een snelkoppeling zoals een snelkoppeling er dient uit te zien (nar)

Bon, heb die vista manager terug geïnstalleerd en die pijltjes er weer opgezet, dat gaat, nu als ik met het programma die pijltjes terug verwijder krijg ik terug die vervangings-afbeeldingen.
In het register staan die aangehaalde sleutels niet.
Uit benieuwdheid die vista manager terug verwijderd en alles ok ('t is te zeggen mijn snelkoppelingen staan er met pijltjes)
 
Ben ook even gaan zoeken op fixvisor en er staan heel wat
negatieve commentaren van gebruikers, dus toch wat oppassen hiermee.
Toch bedankt om mee te helpen zoeken, Laurek
Samen sterk ;) (y)

even googlen naar fixVisor...
zit daar niets in??
 
als de juiste afbeelding terug staat even naar eigenschappen gaan en daar alleen lezen even aanvinken.
ik had mijn snelkoppelingen in map op bureaublad geplaats en had ook zoiets voor
is hier zo voorlopig opgelost.
 
Ik heb fxvisor gebruikt en dat gaf telkens een fout.
Zoals Stallion zei oppassen met dit programma.
Heb intussen de Isshortcut in het register gevonden ze stonden er wel ergens (het waren er drie) en heb ze weggehaald. (heb ze wel als reserve ergens opgeslagen-daar ik al een frats voor gehad heb met in het register te klooien)
Het staat er terug zoals voorheen zo ik het gewend was.

Wat heb ik nu juist gedaan :
1. Vista Manager terug geïnstalleerd en die pijltjes terug gezet.
2. Vista Manager terug verwijderd.
3. Echt gezocht naar Isshortcut en de sleutels verwijderd (opgeslagen als reserve)

Het staat er allemaal terug zoals ik gewend was. Zou die pijltjes ook wel terug gewoon worden maar had ze liever kwijt.

Met deze hartelijk dank aan Stallion die me op weg hielp en ook aan Laurek om even mee te zoeken.
 
Er stonden hiervoor geen pijltjes op mijn snelkoppelingen, en de isshortcut sleutels staan niet in het register.
Het rare is dat dit zo plots gebeurde (die pijltjes heb ik eens in een ver verleden verwijderd) , heb liever die pijltjes dan die vervangingsafbeelding.
Maar het liefst geen van beide.


Dat kan plots gebeuren na een update; als je boosters hebt draaien durft het daar onder gaan; maar ook als je automatisch MS updates toelaat kan het uitzicht (interface) wel eens wijzien.

Je kan sowieso wel het icoon van een snelkoppeling wijzigen in het contextmenu onder eigenschappen. ;)

Verwijspijltjes staan los van de iconen, en daar is idd eens een tweak ervoor hier weggegeven.

Een uitgebreide lijst tweaks voor xp vind je Hier als je beiden wilt verwijderen.:p
 
Ben rustig op mijn pc bezig , afgesloten en terug opgestart en hop al mijn iconen kregen er een vierkantje bij (moeilijk uit te leggen) daarom voeg ik er een afbeelding bij.
Heb een systeemherstel gedaan en dat bied geen soelaas.
iconen_monne.jpg


Nu eigenlijk twee vragen : De belangrijkste hoe krijg ik die dingen terug weg en dan een bijkomende vraag hoe kan dat zo plots ?

Bedankt al voor de respons.

dit ziet eruit als het 'broken link' icoontje. er ontbreekt een progje om deze te lezen. één of andere reader verwijderd?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan