Smartphone samsung

BertjeV

Steunend lid
Vip Lid
beste vrienden

ik heb als 2 toestellen een samsung tablet alsook een smartphone
op geregelde tijdstippen maken deze toestellen een geluid (roepen zal ik het noemen) ook s'nachts als ze gewoon aanliggen.
hoe kan ik dit (storend) geluid uitzetten.
zeker de tablet die doet dit bij inschakeling zeker een 10 tal keren achtereen.
wie weet de oplossing ???????o_O:(:mad:

dat kan jij alleen weten of uitzoeken ... zonder de tablet/smartphone in handen te hebben en zonder het geluid te horen is dit koffiedik kijken, dat snap je zelf ook wel.

De reden is meestal een melding van een of andere app, als zich dat voordoet zal je waarschijnlijk ook wel visueel iets zien gebeuren.
Als je echter van een welbepaalde app enkel auditieve meldingen hebt ingeschakeld, zonder visuele wordt het zoeken.
Loop van alle geinstalleerde apps de instellingen en meer bepaald het item 'meldingen' eens na.

eens goed in de menu's gekeken en alles wat betreft geluid uitgeschakeld mogelijk opgelost, wat betreft de tablet

Op eerst zicht zou ik dit denken aan instellingen >>standen en routines of bij routines daar iets staat .
zo staan het bij mij ingesteld bij standen en routines ,Als mijn smartphone is opgeladen is dan zegt hij “ patrick uw smartphone is opgeladen verwijder de oplader”.
Maar ik laat mijn smartphone over dag op !

En op 22u spring mijn smartphone op "niet storen" op dat is iets dat je zelf kan in stellen via snel menu “niet storen”( klik op de naam daana op Details)
Je kan ook instellen van hoelang tot welk uur het niet storen moet duren .
Daarna zal uw geluid weer aanstaan zal alles weer gewoon zijn zoals er voor .

bij mij staat het zo

1739210380391.png

als je wild dat sommige mensen u moeten kunnen bereiken, dan kan je dat zo instellen dan enkel deze mensen u kunnen bellen en berichten sturen.

Laatst bewerkt:
Je kan altijd in de instellingen gaan duiken en zoeken hoe je het geluid van de meldingen kan gaan uitschakelen vanaf een bepaald uur en tot welk bepaald uur. Heel erg handig, mijne GSM maakt geen geluid vanaf 22u en dit tot 07u de dag erna. Heel erg handig.

Terug
Bovenaan