Status
Niet open voor verdere reacties.

etgohome

Banned
Beste

Mijn smartphone heeft een BASE abo, en ik zou willen inloggen bij "mijn proximus" via de proximus login app.
Hier is iets veranderd. Nu geeft deze app melding dat ik moet verbinden via proximus 3g of 4g netwerk. Anders kan ik niet meer inloggen op mijn proximus account.
Mogen zij dit zo maar veranderen zonder meer?


We hebben eens getest (de buur en ik) om via de vaste pc met Telenet verbinding naar de login pagina te gaan https://www.belgacom.be/login/nl/?r...?_ga=1.191603818.1925731777.1460303920&pv=fls Maar inloggen kan niet via de browser.
De Proximus login app heeft in de windows app store een grijze downloadknop. Dus kortom, ben je geen proximus klant, dan kan je niets meer.
 
Goe nieuws.

Via mijn vaste pc kan ik terug inloggen voor mijn ouders. Die mensen zijn 80+ en kunnen wat hulp gebruiken. internet is hun ook onbekend.
Mijn buurman kreeg een brief waar in staat dat hij een nieuwe decoder krijgt van Proximus. ca 2 jaar terug denken wij is er een technische interventie geweest bij hem. Er werd toen een nieuwe decoder geplaatst.
Nu, wanneer je een oud toestel hebt dat binnenkort niet meer ondersteund word mag je dat oude toestel gewoon houden, of zelf recycleren (recupel zit blijkbaar niet in de huur???).
Maar als je een nieuwe nog ondersteunde decoder hebt en je laat de nieuwe decoder leveren (dit gebeurt automatisch) en je ondersteunde decoder blijft in huis dan ga je moeten betalen.
Dus indien u een brief ontving van Belgacom en je denkt dat jouw decoder ber vergissing vervangen gaat worden, bel dan onmiddelijk naar het gratis nummer van Proximus op telnr 0800 22800 en houd uw klantennummer bij de hand.
Mijn buurman heeft geluk. De nieuwe decoder werd door de Proximus medewerker geannuleerd.

Ik vraag me af of Proximus wel mag verzaken aan de verplichte recupel bijdrage en bijhorende verplichtingen. De decoder blijft immers eigendom van Proximus indien u het toestel huurt.
 
Eventjes off-topic: Uw ouders zijn 80 plussers en uw leeftijd (hier opgegeven) is 96... ?????
 
Woonplaats en interesse kan ik als gewoon lid bewerken. Geboortedatum niet.
Dat zal Ivan eens moeten aanpassen, anders moet ik een dubbel account aanmaken. En op de meeste fora is dat tegen de regels.
Dus als Ivan mij een pm stuurt of reageert zal ik hem de nodige info geven.
 
Woonplaats en interesse kan ik als gewoon lid bewerken. Geboortedatum niet.
Dat zal Ivan eens moeten aanpassen, anders moet ik een dubbel account aanmaken. En op de meeste fora is dat tegen de regels.
Dus als Ivan mij een pm stuurt of reageert zal ik hem de nodige info geven.

Dit kan ik of één van de andere medewerkers ook voor u aanpassen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan