Windows 10 Probleem met Microsoft account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg bijna dagelijks een melding dat er een probleem is met mijn Microsoft account, als ik inlog is dit verholpen doch volgende dag of dag later krijg ik telkens dit bericht, wat is evt oorzaak en hoe los ik dit op
 
verander je wachtwoord dan eens ..ook zou je een pincode kunnen gebruiken ..
*ik werk hier hoofdzakelijk met het lokaal account , hier door is er zelfs geen wachtwoord in gebruik of een pincode .
 
verander je wachtwoord dan eens ..ook zou je een pincode kunnen gebruiken ..
*ik werk hier hoofdzakelijk met het lokaal account , hier door is er zelfs geen wachtwoord in gebruik of een pincode .
Ik heb al paar keer veranderd en ik vind het wel fijn om niet elke dag in te loggen of pincode te gebruiken daar ik de enige op deze computer dit gebruikt
 
Je gebruikt het MS account waarschijnlijk voor andere zaken dan het inloggen. Want uit je vraag leid ik af dat je de warning krijgt nadat je er al ingeslaagd bent Windows op te starten en dus eigenlijk de login al voorbij bent (zonder paswoord of pincode, zoals je zegt...)

Denk eens na waarvoor dat zou kunnen zijn ...
 
Ik krijg elke keer de melding probleem met microsoft account, uw microsoft account moet worden aangepast(hoogst waarschijnlijk is uw wachtwoord gewijzigd) Selecteer dit om uw account aan te passen in de instellingen. Dan ga ik naar instellingen voer wachtwoord in en dan is het weer oke.
 
wanneer krijg je de melding ... dan ben je al aangelogd in Windows toch ?
Dus is het niet Windows op zich, maar een toepassing (OneDrive, Teams, ....) die je MS account nodig heeft.

Screenshotjes ? filmpje ? van de aktie die je dan doet en die blijkbaar niet helpt...
 
Mogelijks is er ingelogd geweest met een (nieuwe) smartphone of tablet. Dan vragen ze bij dieper ingaan op het bericht of jij het bent die daar ook mee ingelogd was.
 
Dat wijst op een achterliggend proces dat aktief wordt meteen na het opstarten van je PC ... Zo kunnen er diverse zijn en je zou toch moeten kunnen vinden dewelke hoor !
  • gebruik je OneDrive
  • gebruik je een Office 365
  • of een andere lokale Office versie, maar die je wel hebt gekoppeld met je MS account
  • start je vb. altijd meteen een Teams op in de achtergrond
  • of andere apps die voor identificatie op je MS vertrouwen
  • etc...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan