Windows 11 printer hp

Goede dag iedereen

Ik heb een nieuwe laptop gekocht met windows 11 home op
Die is verbonden via bluethooth met hp printer deskjet 3050
iedere keer als ik iets afdruk blijft nadat het is afgedrukt alles in de afdrukwachtrij staan
kan dit verwijderen via systeem 32 en spool op stop zetten maar kan ik dit niet op een andere manier oplossen ?

geen antwoord op het probleem - de taak zit immers niet vast blijkbaar maar wordt NADAT hij is afgedrukt niet uit de wachtrij verwijderd.
Kan dus enkel een probleem van de driver zijn die het op win 11 blijkbaar niet zo goed doet.

Heb je voor die printer de meest recente driver van de HP site gehaald ?

Bovenstaande is meest aannemelijk dat het een driver probleem is.

Echter :
Sommige softwareprogramma’s, vooral antivirus- of firewallprogramma’s, kunnen conflicteren met de printersoftware, wat kan leiden tot printproblemen.
  • Schakel tijdelijk je antivirus- of firewallsoftware uit: Probeer je document opnieuw te printen. Als het probleem is opgelost, overweeg dan om je antivirus- of firewallinstellingen aan te passen om je printer toe te staan.
  • Controleer op updates: Zorg ervoor dat zowel je besturingssysteem als je antivirussoftware up-to-date zijn.

als #4 niets oplevert, kan dit ook het probleem zijn
als de taak blijft staan kan ook aan de volgende aan de 2 zaken liggen denk ik , 1) een slechte verbinding tussen de printer en pc of 2) iets dat fout staat ingesteld op uw pc van uw printer.
maakt eens r opnieuw verbinden tussen printer en de pc , desnooit via WIFI en kijk of het dan nog de printopdracht dan nog blijft staan .
of kijk eens of je de instellingen van de software van je printer op uw pc kunt terug zetten standaar instellingen.
dit vind je terug >> instellingen >> Bluetooth en Apparaten >> printer en scannen daar op uw printer klikken >> printereigenschappen
kijk een bij Geavanceerd

Terug
Bovenaan