Netwerk HP ENVY 4500 All in one printer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds kort lukt het niet meer om draadloos verbinding te maken met het wifi netwerk. Heb eerst de printer terug naar fabrieksinstellingen gezet.
Dan printer laten zoeken naar netwerken, Wifi netwerk geselecteerd waarna ik de wifi code moet ingeven om verbinding te maken. krijg telkens de melding dat de printer geen verbinding kan maken doordat het wachtwoord niet correct is.
Het gaat hier om een Telenet account, heb dus bij de account gekeken op de laptop naar het Wifi wachtwoord en het ingevoerde wachtwoord stemt overeen met hetgeen in ingeef op de printer. Heb dit enkele malen geprobeerd steeds zonder succes. Hoe los ik dit op?
 
Zeker vorige tips ivm updates etc controleren.

Zal je wrs al wel doen maar voor de zekerheidNog een tip:

Neem zeker een usb kabel die lang genoeg is om de printer te verbinden mee ( verzet hem ;-) )
Werkt het niet, alles verwijderen en terug installeren (eventueel eerst opnieuw installeren, werkt het nog niet dan alles eraf en terug opnieuw).
Als hij dan nog niet mee werkt kan er meer aan de hand zijn.
Blijft een gok...
 
Laatst bewerkt:
Hallo, een tijdje geleden, maar printer stond niet bij mij, verleden week langs geweest en printer verbonden met kabel, werkt dus, blijkbaar dus toch iets mis met de wifi van deze printer. Is opgelost, mag slot op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan