Windows 10 PlayMemories Home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Nu de herfst en winter aankomt wil ik mijn DV videos van mijn Sony DCR TRV33E overzetten naar mijn pc en vroeger stond dat programma op mijn pc.
Nu wil ik het terug downloaden maar krijg steeds de melding in een venster(zie bijlage) alles nagekeken en eens rondgekeken maar vind geen oplossing.
Kan iemand mij daarin helpen want zou graag die filmpjes willen overzetten want het zijn voor mij emotionele herinneringen.
Dank bij voorbaat
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    133.2 KB · Weergaven: 110
Denk als het alleen over overzetten gaat dat je zelfs geen programma nodig hebt. Met een bijgeleverde kabel zal je vermoedelijk alles kunnen kopiëren. Je camera gedraagt
zich dan als een harde schijf.
 
Het is wel degelijk deze versie die ik nodig heb en voor het overzetten heb ik wel dit programma nodig want mijn camera is nog met dv casetten en is aangesloten met
IEEE 1394 kabel.
Dank voor de reactie
 
Deze kabel in nog nieuw maar tot nu toe nog altijd geen oplossing gevonden en nog altijd dezelfde mededeling en ook met Wise Program Installer alles verwijderd in verband met
PlayMemories Home
 
aangezien je de melding krijgt tijdens de setup van PlayMemories dat deze al in gebruik is zou je eens in taakbeheer kunnen nagaan of er daadwerkelijk iets draaiende is en indien zo sluit je deze af .. *mocht dat niet het gewenste resultaat geven dan weet ik het ook niet .
eerder vermelde ik een link naar de support … denkelijk dien jij dan daar gebruik van te maken !
dit is jouw foutmelding ..
Ashampoo_Snap_zaterdag 28 september 2019_12h46m11s_001_.png
 
Zo te zien zal die PlayMemories die op Uw computer staat eerst moeten worden verwijderd waarna je opnieuw zult moeten installeren.
Soft van vorige installlatie houd alles tegen. Mogelijks slecht verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan