Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wil een clean installatie doen op nieuwe schijf
heb via windows de download gedaan dog als ik wil installeren is het de pro versie heb geen keuze voor home en mijn licentie is voor home
Nee dat doet hij niet
hij begint aan de installatie en na een 5talminutenkrijg ik de melding installatie is mislukt zonder foutmelding
Het is die versie dat ik heb gedownload
Zeker dat je geen Arm64 apparaat hebt ?
Voldoet je PC aan de win11 systeemeisen of was hij geinstalleerd met een work-around ? Dan moet je Rufus gebruiken om die ISO op een bootable USB te zetten?
Bij compatibel systeem kan je ook ev. de andere optie proberen :
Er staan al bestanden op anders wordt er niet gevraagd om bestanden te bewaren in #5.
Blijf het een vreemd gedoe vinden, installeer al vale jaren Windows en ook 11 home en pro, eerste op oem pc's en nooit dit probleem tegengekomen.
Waarmee wordt de installatie gedaan? USB of wat?
Vrees dat je het vanaf de bestaande versie wil doen.
De WIN11 ISO is multi-edition, je kiest daarna wat je nodig hebt.
Ofwel heb je die samen met je PC gekocht (OEM licentie) en die hangt daar aan vast, ofwel heb je zelf één aangeschaft (retail), die is gelinkt aan je Windows account en kan je in principe meenemen naar een ander toestel.
Niet eeuwig weliswaar, mijn WIN8 PRO bleek vervallen, dwz ik mocht ze verder gebruiken op dezelfde hardware maar niet meer meenemen naar een nieuwe PC. Ik heb een nieuwe (Home) gekocht, niet zo erg na al die tijd.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.