Beste Vrienden,
Ik heb een PC Medion met 4G Ram geheugen en Intel i3 processor. Niet het van het maar kan toch goed mee en was altijd retesnel.
Nu heb ik gister Win7 opnieuw geinstaleerd, gewoon vanaf de bijgeleverde DVD.
Dus tot zo ver alles prima, ware het niet dat de PC nu ellendig traag geworden is:
Opstarten duurt véél langer dan voordien...
Mozilla Firefox en IE opstarten duurt een eeuwigheid....
Precies of het machientje niet vooruit wil.
Heb harde schijf al gedefragmenteerd, een pak onnodige opstartprogramma's uitgeschakeld en Tunup Utulities aan het werk gezet, maar niets van dat helpt echt.
Hoop echt dat ik weer niet overnieuw moet installeren.......-m-
Heeft iemand een uitleg of oplossing voor mij ????
Alvast dank
O Ja, nog even vermelden dat ik AVG 2014 Free als antivirus erop heb gezet. Heb die al eens uitgeschakeld om te zien of het daaraan lag, maar bleef traag.
Ik heb een PC Medion met 4G Ram geheugen en Intel i3 processor. Niet het van het maar kan toch goed mee en was altijd retesnel.
Nu heb ik gister Win7 opnieuw geinstaleerd, gewoon vanaf de bijgeleverde DVD.
Dus tot zo ver alles prima, ware het niet dat de PC nu ellendig traag geworden is:
Opstarten duurt véél langer dan voordien...
Mozilla Firefox en IE opstarten duurt een eeuwigheid....
Precies of het machientje niet vooruit wil.
Heb harde schijf al gedefragmenteerd, een pak onnodige opstartprogramma's uitgeschakeld en Tunup Utulities aan het werk gezet, maar niets van dat helpt echt.
Hoop echt dat ik weer niet overnieuw moet installeren.......-m-
Heeft iemand een uitleg of oplossing voor mij ????
Alvast dank
O Ja, nog even vermelden dat ik AVG 2014 Free als antivirus erop heb gezet. Heb die al eens uitgeschakeld om te zien of het daaraan lag, maar bleef traag.