Outlook office 10 linken geven foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Als ik op een link klik in Outlook 2010 krijg ik melding.jpg.
Het is begonnen met een programma's te verwijderen in Revo Uninstaller. Een programma met enkele toevoegingen zoals een toolbar enz.... verwijderd.
Nadien kreeg ik deze meldingen in Outlook. Nu moet ik de linken kopiëren en plakken in mijn IE9.
Hoe krijg ik mijn linken terug werkend? Heb gekeken bij de opties van Outlook maar zie daar niets verkeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
met deze heb je weer eens bewezen dat XXclone een tool is om U tegen te zeggen , mijn gedacht !
:applaus:

Inderdaad, vanaf het ogenblik dat ik besliste om op die manier te herstellen was ik amper 3 minuten later reeds opgestart met mijn andere disk.
Dus wat er ook gebeurd, je kan binnen de kortste tijd terug verder.
Maar zoals bij alles, een copy van een jaar oud is heel weinig waard als je regelmatig met vanalles bezig bent.
Ik neem de 1e en de 15e van de maand een copy met XXCLONE. Ik gebruik daar 2 maal een schijfje van 500Gb voor. Telkens op maandag maak ik van mijn data een copy met ROBOCOPY.
En als er eens iets fout loopt, dan kan ik heel vlug ingrijpen zonder eindeloos te proberen.
Op die manier verlies ik heel weinig.
 
Inderdaad, vanaf het ogenblik dat ik besliste om op die manier te herstellen was ik amper 3 minuten later reeds opgestart met mijn andere disk.
Dus wat er ook gebeurd, je kan binnen de kortste tijd terug verder.
Maar zoals bij alles, een copy van een jaar oud is heel weinig waard als je regelmatig met vanalles bezig bent.
Ik neem de 1e en de 15e van de maand een copy met XXCLONE. Ik gebruik daar 2 maal een schijfje van 500Gb voor. Telkens op maandag maak ik van mijn data een copy met ROBOCOPY.
En als er eens iets fout loopt, dan kan ik heel vlug ingrijpen zonder eindeloos te proberen.
Op die manier verlies ik heel weinig.

Dan heb je die mail niet meer van mijn van de mooiste en blootst vrouwen van 2012 :p
 
Dan heb je die mail niet meer van mijn van de mooiste en blootst vrouwen van 2012 :p

Vind deze niet direct terug, maar ik heb wel de pst file uit outlook meegecopierd. Zo verloor ik niets van mijn mails. Ook mijn data sedert maandag heb ik eerst opgehaald en op de "copy van C" gezet. Dus als ik op mijn originele schijf de copy weerzette had ik ook alle data terug.
Maar niets belet uiteraard om die mail nog eens door te sturen.
 
Vind deze niet direct terug, maar ik heb wel de pst file uit outlook meegecopierd. Zo verloor ik niets van mijn mails. Ook mijn data sedert maandag heb ik eerst opgehaald en op de "copy van C" gezet. Dus als ik op mijn originele schijf de copy weerzette had ik ook alle data terug.
Maar niets belet uiteraard om die mail nog eens door te sturen.

Heb ik niet wou je gewoon uit je tent lokken :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan