Outlook office 10 linken geven foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Als ik op een link klik in Outlook 2010 krijg ik melding.jpg.
Het is begonnen met een programma's te verwijderen in Revo Uninstaller. Een programma met enkele toevoegingen zoals een toolbar enz.... verwijderd.
Nadien kreeg ik deze meldingen in Outlook. Nu moet ik de linken kopiëren en plakken in mijn IE9.
Hoe krijg ik mijn linken terug werkend? Heb gekeken bij de opties van Outlook maar zie daar niets verkeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Open je registry met regedit.exe

Ga dan naar volgende key;

HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
Rechtsklik op de (Default) key, bewerken, en check even of hier htmlfile ingevuld staat. Indien niet, aanpassen.
 
je kan een herstel doen ....van de gehele office ..daarvoor klik je op de setup.ex van de office zelf hier door krijg je een optiescherm te zien .
je selecteer daar dan om te herstellen ...daarna zal ook de outlook terug normaal overweg kunnen met de hyperlinks.
Bekijk bijlage 9989
 
nee hoor jij bent verkeert de .html is te vinden onder de HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software\Classes\.html
jij heb in bericht 5 de verkeerde node aangegeven !
 
Zou daar standaard moeten staan. Is default in Windows 7 en XP ook dacht ik. En als dat niet zo is gaat dat een wijziging zijn in Windows 8... heb ik geen andere verklaring voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan