outlook 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo als ik mijn outlook open als er een mail is dat er naa een paar minuten m,n mails verdwijnen ook als ik een nieuwe mail krijg verwijderd hij de eerdere mail die ik ontvangen heb.

wat is er fout gr theeke
 
wel dan dien je je instellingen na te kijken ...en je tegelijkertijd ook eens afvragen of er wellicht iemand is die je gegevens heeft en zodoende op je account kan inloggen om bij manier van zeggen "je te klo……."
*dit kan iemand uit je naaste omgeving zijn maar ook iemand die je nooit gezien heb (denk aan een hacker die in het bezit gekomen is van je gegevens )..
je spreekt over Outlook 2019 en daarmee bedoel je dus ook de Office 2019 waarvan Outlook een onderdeel is ( is deze Office legitiem verkregen ..)*zomaar een vraagje zonder bijbedoelingen .
 
het opnieuw installeren is géén garantie dat een hacker niet over je account gegevens beschikt .. in veronderstelling dat je deze nog niet veranderd heb en dan denk ik dus aan het wachtwoord ..
maar aangezien alles bij gmail binnen komt denk ik eerder aan een instelling ..helaas heb ik nooit een Microsoft Office gebruikt en de daarbij horende Outlook client .
 
Staat toevallig geen filter actief die enkel ongelezen berichten weergeeft? Dit is de meest waarschijnlijke piste. Indien die mails effectief verwijderd worden, kan je dit checken in je webmail van de betreffende mail provider. Maar waarschijnlijk staan die emails daar nog allemaal. Dus er wordt niets verwijderd dan, enkel niet getoond in dat geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan