XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed

Outlook 2019 met gedeeltelijk engelstalige mappen

ldassen

PCT Lid
Hallo,
Voor een vriend op een nieuwe laptop Office 2019 geïnstalleerd. Alles ok, tot ik ontdekte dat bij Outlook naast de nederlandstalige mappen ook de mappen Sent, Drafts e,d, staan. Ik kan deze mappen niet verwijderen of renamen. Iemand een oplossing?
Alvast dank

ldassen

PCT Lid
Vergat te melden dat ik de op internet vaak genoemde oplossing voor dit probleem "outlook.exe /resetfoldernames' vaker, maar tevergeefs geprobeerd heb.

ldassen

PCT Lid
Hallo,
Dank voor de snelle reactie. Helaas krijg ik het niet voor elkaar. Alle genoemde methodes geprobeerd. Bij de 4e methode kan ik nergens de genoemde Tools > Options, vinden.
Omdat de eigenaar van de laptop nog even op vakantie is kan ik momenteel geen backup van outlook van de oude laptop maken. Wellicht dat bij het importeren daarvan wel e.e.a. in orde komt.

ldassen

PCT Lid
Deze pagina ken ik en ik heb de optie helaas zonder resultaat geprobeerd. Ik wacht nu met verder sleutelen totdat de eigenaar terug van vakantie is. Dank voor uw snelle hulp

Wanneer je rechtsklikt op de naam van zo'n map opent zich een venster met alle mogelijkheden die je met deze map kunt doen: hernoemen, verplaatsen, verwijderen, ...

Helaas, zoals gezegd: niet aanklikbaar en dus niet bewerkbaar. Iemand die het weet???
Misschien omdat je niet als administrator aangemeld bent?
Ik heb alle Engelstalige dubbele vermeldingen op deze manier verwijderd: ze zijn verdwenen, komen niet terug en alles werkt zoals het hoort.

Bovenaan Onderaan