Outlook Office 2010 opent geen links.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Bij schoonzoon malwarebytes geplaatst en na scannen gezien dat er geen links in outlook 2010 meer openen. Heb geprobeerd met mediacreationtool 1909 te herstellen. Maar vlak voor het einde melding dat het niet gelukt is.
Hoe kan ik dit herstellen?
outlook.JPG
 
Als het om hyperlinks gaat is dit meestal een browser probleempje.
Misschien is dit na het veranderen van de standaard browser gebeurd, maak IE daarom eens de standaard browser en probeer daarna de links in outlook.
 
Dikke pech, de Fix-it helpt niet. Zopas terug van bij hem en geprobeerd. De Explorer terug standaard zetten helpt niet. Hij verwijst telkens naar AVG.
AVG is verwijderd geweest en Malwarebytes in de plaats gezet. Blijkbaar heeft Revo te ijverig geweest en teveel weggedaan. Explorer terug installeren werkt niet.
Knipsel.PNG
Sleutel in register staat er niet. Maar is bij mij ook niet te vinden.
Deze avond brengt hij zijn desktop binnen. Zal eerst eens proberen AVG free er terug op te zetten en met De VerwijderApp van Windows dan terug verwijderen.
Werkt het niet, dan zal het vermoedelijk een herinstall worden. Hij heeft geen copy.
 
Of het nu Edge of IE is die ik kies voor webbrowser, het blijft hetzelfde. Maar als ik IE kies krijg ik zoals in #4 melding. Als ik dan een nieuwe pagina open in IE, dan krijg ik wél die nieuwe pagina. Maar Explorer sluiten en opnieuw starten geeft hetzelfde effect.
Als ik in de browser de opstartpagina verander, dan geeft dat ook geen resultaat. Pagina blijft naar die AVG link gaan.
 
als ik de afbeelding in bericht 4 zie dan vermoed ik dat je zoekmachine ingesteld werd op avgsearch ..doe eens de controlle !
**jij dient eens na tegaan of de avgsearch toolbar aanwezig is en indien zo dan dien je ook deze te verwijderen ....

via de instellingen van de edge zoekopdracht "zoekmachines"
Ashampoo_Snap_zondag 19 april 2020_14h08m02s_001_.jpg
 
als ik de afbeelding in bericht 4 zie dan vermoed ik dat je zoekmachine ingesteld werd op avgsearch ..doe eens de controlle !
**jij dient eens na tegaan of de avgsearch toolbar aanwezig is en indien zo dan dien je ook deze te verwijderen ....

via de instellingen van de edge zoekopdracht "zoekmachines"
Bekijk bijlage 246958
Sorry,
Maar raak niet aan dit scherm. Geraak aan instellingen, maar scherm rechts geeft dit niet weer.
 
je dient in de edge naar de instellingen te gaan en daar de zoekopdracht in te geven ..
*ik veronderstel dat jij via start>instellingen dit probeerde te doen !
 
jij heb dan nog niet de nieuwe edge ingebruik op deze laptop ..
je dient dan wellicht onderaan op meer instellingen te klikken en vervolgens naar de zoekmachines te gaan .. ( vermoed ik ...zelf heb ik hier de vernieuwde edge in gebruik ) ik kan dus iets verkeerd zitten !
*kan ook zijn dat jij op geavanceerd dient te klikken !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan